fredag, september 04, 2009

Koselig morgenstund og litt barneklær

Det har vært lite blogging på meg de siste dagene for jeg og de to små har vært hos mamma og vært sammen med bestefaren min noen dager nå. Bestemora mi har vært på sykehuset så vi har vært der slik at han skulle slippe å være alene mens mamma var på jobb. Vi kom hjem på onsdagskvelden og da var IKEA-katalogen kommet i posten. Endelig!

I dag har det blitt ei lita formiddagsstund med katalogkikking, te og pepsi max mens guttene har leket på gulvet. Jeg må innrømme at lysten på en helgetur til Haparanda ikke har minsket etter dette.

I går var jeg og guttene på Myre i Øksnes kommune. Vi var på besøk hos ei venninne med en sønn som er litt mindre enn guttene mine. Vi tok oss også en tur innom den fine barneklesbutikken Hildes Boutique. Her har de masse flotte name it klær, og her er det som ble med oss hjem (selvfølgelig gange to):

En ting jeg lurer på: bruker dere å vaske nye barneklær før bruk? Jeg gjorde det alltid da guttene var mindre, men nå er det litt mere tilfeldig om de blir vasket eller ikke...

6 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jøss, vi fikk katalogen den dagen de kom ut. Snodige greier. :S

Jeg har sluttet å vaske klærne hennes jeg gitt, sluttet da hun var 6 eller 8 mnd...

Havets Datter sa...

Har helt glemt å bestille katalog fra Ikea jeg. MÅ gjøres nuh!! Så flotte klær guttene har fått seg da!! Jeg var på handlerunde i går. Det er jo åpnet så flott senter på Leknes, så det måtte innspiseres ;O) Så gøy at du vil være med på Pay It Forward!

Ha ei koselig helg :O)

Havets Datter sa...

Jeg er forresten også sluttet å vaske tøyet før bruk! Burde sikkert gjort det, men har ikke merket noen allergisk reaksjon når jeg ikke har vasket det så....

Marlen sa...

Jeg vasket det før bruk når barna var små babyer, men ikke etter at de var 8-9 mnd.

Havets Datter sa...

Jepp! Lofot-sentret har åpnet nybygget.. Ikke så innmari mange NYE butikker enda, men stor glede for oss som bor så langt uti havgapet å må kjøre i timesvis for litt shopping ;O) Mener det skal romme noen-og-50 butikker når det blir fix ferdig.

Dere har jo en del butikker da, men er litt langt for bare en dagstur (med unger som ikke liker å kjøre bil).

Har hørt det skal være flere koselige butikker med krimskrams i Henningsvær men har aldri fått sjekka det ut!

På landet sa...

Her vaskes alt før bruk, liker ikke lukten av nye klær, å det kan være overskudds farge ;) ååå det er jo deilig med ny vaska hihi... Lur ide med tepper i bilen, det skal jammen vi gjøre å, takk for tips =)

Ha en fin helg.