torsdag, september 10, 2009

Nå gjenstår bare...

...armlenene! For ja, jeg er nedstemt, det blir armlen på gyngestolen! De må bare pusses og males litt først, og det blir ikke gjort før i neste uke. I kveld har jeg fått selve stolen ferdig, og jeg kan levere stiftepistolen tilbake som avtalt i morgen.


I morgen skal vi i kjelleren og rydde unna litt ting og tang, slik at jeg kan studere en sjenk som står der nede. Hvis den er i orden blir det pussing og maling på mer enn armlen i neste uke. Jeg krysser fingrene for at sjenken er brukbar for den er så utrolig fin. Det kommer nok uansett et bilde av den her på bloggen!

4 kommentarer:

Lindas hus sa...

Så utrolig flink du har vært! Stolen ble kjempe fin! Og jeg er nok enig at armlende bør få lov til å komme på igjen;) Linda

Kjolesnekkern sa...

SÅ flink du er, stolen ble jo exstreme make-over stol!!! Knalltøff!!! Tror det blir veldig bra med armlenene på, ja! Og de knalesnurrene dine, hvordan klarer du å lage de slik? Fletter?

Klem og god helg fra Marianen Morgenfugl..NOT:-)

sylvia sa...

hei på deg.
så flinkk du er da,moro å pusse opp ting og forandre,å kunne bruke på nytt..
ha en flott dag,ikke vært her før,men stiker gjerne innom igjen..
fra sylvia

(eddas) sa...

Hei....
så flink du er til og trekke om...har du gått på kurs? skulle gjerne lært meg litt mer om dette....
ha en fin aften
klem edda