mandag, oktober 12, 2009

Vedkurv og Muuto Restore

I Godt Isolert-hjemmet blir vi ikke enige om hvilken vedkurv vi skal kjøpe. Mannen vil at vi skal kjøpe en helt standard sort vedkurv fra Hamre, men jeg kjenner ikke at jeg blir over meg av begeistring over det forslaget. Under her er et lite og dårlig bilde av en slik vedkjele, men greit nok for å se hvor kjedelig og vanlig den er. Ok, jeg innrømmer det, jeg er ikke bitte litt entusiastisk en gang...


Jeg har foreslått flere andre alternativer, blant annet bastkurv og vedkurv i glass (inspirert av hvitstil.com). Da jeg leste Dagbladet i går falt jeg umiddelbart for denne kurven fra Muuto. Den heter Restore, og er vel egentlig ment for magasiner, men jeg vil ha den til vedoppbevaring.



Er den ikke superduper-fin? Jeg vil ha en grå! Jeg har enda ikke funnet noen steder på nett som selger den, men hvis noen vet blir jeg mer enn litt glad for tips.

4 kommentarer:

Mette sa...

Restore e bærre superfin!!!!! æ har googla, men finn ingen nettbutikka. enn å få nån tel å kjøp den tel dæ i Oslo? e jo sikkert ikkje så tung, så grei å ta med på fly :D

Mette

Unknown sa...

Å, den grå var kjempestilig!!! Håper du får vilja di. Hehe.

Ha en fin kveld! Vi koser oss med 71 grader nord.

Anne sa...

Kjempefin den gråe, ja! Lukke til med å overbevise mannen;)
Ha ei herleg veke!
Klem Anne:)

Anonym sa...

Hei
Har sjekket Muuto sin hjemmeside, og de har flere forhandlere rundt om i landet. De kan sikkert sende til deg hvis det ikke er en butikk i nærheten av der du bor?
PS: jeg falt også for den grå. Men jeg skal ha interiørbladene mine i den:)
Inger