mandag, oktober 19, 2009

Lene Bjerre

Det er ikke mer enn et par uker siden jeg fikk vite at den ene blomsterbutikken her på Sortland selger produkter fra Lene Bjerre. Grunnen til at jeg ikke har fått det med meg tidligere, er at det selges på en blomsterbutikk som ikke er på et senter og med verdens smaleste dør. Den er i alle fall så smal at man ikke kommer inn med tvillingvogn... En dag jeg var på handletur med bare en av guttene dro vi innom, og konklusjonen er at det nok er greit for kontoen at døra er såpass smal som den er.
I går etter at jeg hadde laget gaveinnlegget fikk jeg enda en gave. Her skal dere få se hva den innehold, i tilfelle overskriften og innledningen ikke har vært hint godt nok!


Den flotte telysestaken fra Lene Bjerre har fått plass på spisebordet sammen med favorittvasen min fra Eva Solo og en husfred som burde hatt en mindre potteskjuler. Ikke nok med det, i gaven var også denne:

En kjempeflott såpedispenser som nå er plassert på badet. Jeg var ei stund i tvil om jeg skulle bytte den til en hvit dispenser, men jeg beholdt den sorte og er strålende fornøyd. Den har til og med samme form som det ene vinduet på badet, så det kan nesten ikke bli bedre. Jeg takker og bukker for enda en flott gave!

2 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja,Lene Bjerre kan det:)men hardt for lommeboken:)
ha en fin tirsdag
klemmer edda

Guttemamma sa...

Gratulerer masse med dagen du har hatt!! Ble det lampe eller..??
klem