søndag, oktober 18, 2009

Gaver

Som jeg skrev i forrige innlegg hadde jeg bursdag i går - min første 29 årsdag!

Ei venninne hadde kjøpt meg disse kjempefine løperne. Hun fortalte at hun var nervøs for å kjøpe gave til meg, fordi jeg er vanskelig å kjøpe noe til. Hun har kanskje et poeng der, men disse var midt i blinken, og passet perfekt på spisebordet vårt.


Disse tre søte små hadde hun også med. Jeg har enda ikke helt funnet ut hvor de skal stå, så foeløpig pynter de opp på kjøkkenbenken.

Mammaen min hadde strikket meg dette fine sjalet, i tillegg fikk jeg en CD og penger.

Fra den minste lillesøstra mi og kjæresten fikk jeg dette fine sjalet med turkise striper. Jeg elsket det fra første sekund, og i skrivende stund har jeg det på meg.

Den største lillesøstra mi og kjæresten hadde kjøpt meg dette flotte pleddet. Det har fått sin plass, og henger nå på sofaen i stua. Så flott!

Fra svigersene fikk jeg dette sjalet og penger. Kjempeflott sjal, men jeg er litt i tenkeboksen på om jeg skal bytte det siden jeg fikk et til med turkis på. Kjenner jeg meg selv rett blir det nok værende i godtisolert-huset, siden jeg er over gjennomsnittet glad i turkis.

I tilleg til gavene jeg har vist her fikk jeg også to middagstallerkener i serviset jeg samler på fra ei venninne, pluss en del penger. Mannen i huset ga meg penger som er øremerket klær til meg selv. Dette etter at jeg i fjor brukte pengene jeg fikk til bursdagen min på nye bilstoler til guttene... Selv om pengene fra han er øremerket, har jeg likevel nok til å kjøpe meg denne herligheten:

Nå som pengene ligger her, ble jeg plutselig så usikker. Jeg har jo aldri sett lampa "live", og er redd jeg skal angre. Er det noen av dere som har sett den på ordentlig??

3 kommentarer:

Fru Bakken sa...

Gratulerer så masse med overstått bursdag:o)
Hei:D
Syns det er artig å ha en egen dag og få gaver;o)
Ja, Sørvågen er fint!!! Så kjekt å ha mange forskjellige tur muligheter uten å måtte sette seg i bilen først. Så må innrømme at jeg savner å bo der, selv om det bare tar 5 min å kjøre dit fra Reine. Så kansje en dag blir jeg Sørvåg væring igjen:D:D:D

Havets Datter sa...

Ååå... trodde du ble 30. Misforsto litt :P Nyt siste året i 20-årene - det går fort ;)

Hadde kjøpt lampa på et blunk jeg ;) Har snart spart nok, og da skal jeg ha meg en slik *jippiiiii*
zanz.no har den :)

små og store drømmer sa...

Gratulerer med dagen som var :) Føste og siste 29 års dag!

DEN LAMPEN MÅ DU KJØPE!
Jeg liker den hvertfall.
Holdt på å kjøpe den selv når vi flyttet for 1,5 år siden. Gjorde det ikke og jeg angrer enda.....

Klem :)