torsdag, oktober 29, 2009

For en service!

Jeg har lenge vært på utkikk etter vinterluer til guttene, men jeg har ikke funnet noen som jeg har likt kjempegodt. Jeg har saumfart nettet og butikkene jeg har kommet forbi på min vei, men nei, ingeting har falt i smak! Ja, jeg vet at jeg er over middels kresen...

Da jeg kom inn på siden til Hufa fant jeg noen som kunne duge. Jeg sendte mail til Hufa for å spørre om nærmeste utsalgssted, men den hyggelige mannen jeg mailet med sa at siden det ikke var noen som solgte Hufa på Sortland kunne de sende direkte til meg. For en lykke.



I dag ramlet disse herlige luene ned i postkassen min! Tusen takk til Hufa for super service!

6 kommentarer:

M sa...

Så utrolig søte de var!
Ha en fin dag, klem,M

Ocean showroom sa...

Flotte luer! Ingenting er bedre enn bra service!
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

Mor og datter sa...

Hei på deg!!
Så koselig at du ville være med på trekningen og takk for at du linker! Koselig..
Og takk, formen er bedringens vei nå - Takk og lov! Ha en fin helg! klem klem

*sne* sa...

Wow, så deilig med god service - det er ikke akkurat for ofte man opplever det synes jeg. Og fine luer guttene har fått :)
Ønsker deg og dine en riktig god helg!
Klem, Christine

Anonym sa...

Så utrolig søte luer! Nå angrer jeg på at jeg ikke bestilte, jeg også...

Karen

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, der ser du Karen! :) De er kjempefine til boblejakkene også! :)