søndag, oktober 11, 2009

IKEA-bestilling og akvarietur

I kveld holder jeg på med ei bestilling som skal sendes til IKEA i løpet av morgendagen. Vi er flere som har gått sammen, men det er jeg som har sagt meg villig til å samle alt og få det sendt inn. Jeg vurderer å kjøpe to Karlstad svingstoler som på bildet under her. Jeg lurer derfor på om det er noen der ute som har erfaring med denne stolen, og som kan fortelle meg om den er god å sitte i?



I dag har vi vært i Kabelvåg på Lofotakvariet med guttene. Vi var veldig spente på om de var for små til å skjønne noe av det, men turen var en suksess og begge to koste seg. Selmatingen var nok en høydare for guttene, i alle fall om man skal måle ut fra latteren!

2 kommentarer:

Fru Bakken sa...

Hei:o)

Så deg også:o), men følte det ble litt rart å rope ut... Verden er ikke stor!!!
Einar sa det var deg når vi rundet hjørnet på kafeen. Nydelige små gutter du har:o)
Hadde en veldig koselig dag/kveld/natt på Sortland:D
Ønsker deg en flott oktober uke og lykke til med IKEA bestillingen;o)

Bdicte sa...

Heia!
Jeg har sittet i den stolen på IKEA! Og den er ganske god å sitte i ja! Det finnes nok mykere stoler, men veldig behagelig sånn vippe/gynge funksjon.

Lykke til med bestilling:)