tirsdag, oktober 27, 2009

Puh, jeg er i gang!

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg, hadde jeg planer om spikerhulltetting og rundvask av kjøkken i helga, men vi reiste bort i stedet. Jeg kan ikke si at jeg angrer på det, for helga var kjempefin, men det som utsettes må gjøres en eller annen gang. I tillegg til tetting av spikerhull og kjøkkenvasking har jeg lagt flere ting til på "To-Do-lista" mi. Veldig mange flere ting... Jeg har bestemt meg for at hvert eneste spikerhull i huset skal tettes, hele huset skal vaskes rundt og alle vindus- og dørforinger skal få seg enda et strøk med maling.

Grunnen til at jeg plutselig har bestemt meg for å gjøre alt dette nå er at jeg ønsker å ha unna disse prosjektene før jeg begynner i jobb igjen i februar. Ikveld har jeg derfor tettet spikerhull i tv-stua, pluss vasket tak og vegger der inne. Hurra for meg! Bilder kommer i neste uke når jeg har fått de nye stolene fra IKEA. Jeg gleder meg.

2 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Veldig flink, og du må gjerne ta deg en helg her også. ;P

Ha en god kveld!! :))


Vibeke ;)

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så herlig med litt planer :-)
De lysestakene er kjøpt på Bohus!

Ha en flott kveld!
Klem J