lørdag, oktober 17, 2009

17.oktober...

...er bursdagen min!

I år er min siste bursdag hvor jeg fyller år med et 2-tall først, med mindre jeg blir 200 år da.
Jeg har hatt kakeselskap og folk på besøk stort sett hele dagen. Kjempekoselig, men også litt slitsomt. Jeg har fått en del gaver, og jeg skal vise bilder av det etterhvert.


For første gang har jeg laget Oreokake! Oppskrift fant jeg på nettsiden Det søte liv. Jeg har lenge trodd at det er så vanskelig å lage Oreokake, men det var det ikke. Litt tidkrevende, men det gikk helt fint.

Til sist et bilde av en av gavene jeg fikk! Tro om noen vet hva min absolutte favorittbrus er?

4 kommentarer:

Bdicte sa...

Gratulerer så mye med dagen din:)) Den kaka di så fantastisk ut, jeg får vann i munnen, hehe..

Ha en herlig feiring videre:))

Havets Datter sa...

Hipp hipp ;) og velkommen etter!
Bra du hadde en fin dag!

Klem til deg..

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse med dagen, som varer en times tid til. ;)

Vibeke...

Inga sa...

Gratulerer med vel overstått! Livet blir bare bedre dess eldre du blir ... ;-)