tirsdag, oktober 13, 2009

IKEA-bestilling

I går kveld (natt) la jeg inn bestillingen til IKEA. Vi er flere som har bestilt sammen så det var litt av ei liste... Etter å ha brukt over to timer på å få alt lagt korrekt inn i bestillingsskjemaet, ble hele skjemaet blankt. Da var det bare å starte fra begynnelsen av igjen. Jeg kan love dere at jeg var fornøyd da bestillingen ble sendt og bekreftelsesmailen dukket opp i innboksen min.

Disse to skal blant annet komme hjem til meg, og jeg må si at jeg er spent! Litt skummelt å bestille stoler uprøvd, men jeg krysser fingrene. Nå venter jeg på endelig bekreftelse fra IKEA, og inntil da er kontoen min velfylt siden alle som er med på bestillingen har overført penger til meg.

5 kommentarer:

charm design sa...

Lykke til med bestillingen,så sjekt at man kan gjøre det sånn når mann bor et stykke unna et Ikea varehus.Ønsker deg en super fin uke.

Ellinor sa...

sku jo heller hadd ei knæsj farga!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, Ellinor, men de finnes kun i grå og oransje og oransje er vel ikke akkurat min favorittfarge...

*sne* sa...

Så stas! Alltid spennende med nye ting til hjemmet. Håper du blir fornøyd med stolen :) Ha en super dag! Klem

Anonym sa...

Åh, syns den stolen va kjæmpefin!! Du kan jo sprite opp med småting i spræke farge, då...

Karen