lørdag, januar 29, 2011

Award ♥

Jeg har fått en kjempefin AWARD fra kjempefine Vibeke! ♥ Det setter jeg stor pris på så tusen tusen takk!



Som seg hør og bør fulgte det med noen spørsmål, så her er det bare å sette i gang.

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
"Alle må lage rim mens vi spiser grøten", sa Far, "Det hører med til jula". Benjamin og Nikolai er ikke helt ferdig med julefeiringa så her leser vi enda Jul i Bakkebygrenda...

Hva var det siste du så på TV?
Vi har sett Elias - nå blir det fest i Lunvik DVD'en i dag, men av TV-program var det nok Mord og Mysterier i går kveld på TV2.

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Her er ungene i seng og jeg nyter stillheten så det eneste jeg hører er suset fra varmepumpa. Og Sjøoffiser B, leser du dette så har susinga tatt seg opp igjen - RING EN ELLER ANNEN SOM KAN KOMME Å FIKSE - susing i hodet er nemlig ikke bra har jeg hørt...

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Vi har vært en tur på Sortland på litt handling og på kafè i dag.

Hva har du på deg nå?
En grå tunikasak og en sort tights - og ullsokker. Lekkert... 

Hva var den siste filmen du så?
Som jeg allrede har skrevet har vi sett Eliasfilm i dag... Jeg mener å huske et eller annet sted i underbevisstheten at jeg så en film som ikke var Elias her for noen uker siden, men jeg aner hverken hva den handlet om eller hvem som spilte i den... Jeg ser ikke så veldig ofte film med andre ord! ;)
Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Nja, tja, jeg vet ikke helt. Kanskje for en kortere periode? Jeg tror heller jeg ville bodd her jeg bor og så hatt råd til å reise ofte. Det beste med å reise (nesten da) er jo tross alt å komme hjem igjen så det er nok ei løsning som hadde passet meg bedre...

Jeg sender awarden videre til deg som leser her i dag og har lyst til å ta den!

Ha en super lørdagskveld!

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Grattis med award! Morsomt å lese litt om deg! Ha en fin lørdagskveld!

Klem,I

No.15 sa...

Kultursenteret :)

Unknown sa...

Hei!
Beklager at jeg ikke har svart før.
Den kassen jeg snekret er av gran tror jeg.
Det er sånn man bruker til forskaling, hihi.
Men funker bra!
Fin award:)