onsdag, januar 12, 2011

Nydelige skilter

Dere som leser bloggen min regelmessig har vel ikke unngått å oppdage at jeg er svak for skilter. Ikke bare litt svak, men skikkelig-kjempe-veldig-super svak. En kollega av meg sier at 'less is more' også når det gjelder skilter, men jeg klarer ikke å beherske meg på dette området (heller?). Det ser rett og slett ut som om jeg aldri får nok skilter!


Før jul hadde Monica mange fine skilter til salgs, og siden jeg enda manglet noen kalendergaver da, var jeg raskt ute og kjøpte to 'Her bor en prins'-skilter. Guttene var ikke over seg av begeistring over gavene, men mammaen var kjempefornøyd og ikke minst - overrasket (*ler*); 'Neimen, se førr nån fine dørskilt dåkker har fått. Hurra, der va dåkker vel heldig'.


Benjamin lurte på om det sto 'Benjamin' og 'Nikolai' på skiltene da de endelig kom opp på dørene deres. Jeg måtte jo være ærlig og si at nei, det gjorde ikke det. Prinseteksten falt visst ikke helt i smak så fra nå av står det faktisk 'Benjamin' og 'Nikolai' på skiltene, dere ser vel det?

Krysser fingrene for at det enda er ei stund til de lærer å lese...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaa! Kule gutter asså!! Bra at mora er fornøyd ihvertfall da;) <3

No.15 sa...

haha, morsomt. Åjada, ser vel at det står det ;)
Synes jeg ser for meg din entusiasme når kalendergavene blir åpnet - og ikke minst guttenes.

Fine var de!! :)

Klem, Lise (Hverdagsglimt)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahahahahahahaha! Jeg synes jeg ser deg "Nei, såååååå heldige!!" *fnise* Du er så herlig! :D

Og jada, det står tydelig B og N der. ;)

Unknown sa...

Knaggrekka er faktisk fra Nille;))

Anonym sa...

Nydelige skilt! Fin farge - passer.
to prinser perfekt!
Klem fra Igi