torsdag, januar 13, 2011

Gammelt og nytt ♥

Jeg elsker å blande gammelt og nytt. Nå finner du vel ikke så veldig mye med original finish hos meg, men denne gamle tina har fått beholde sitt slitte utseende. Den står sammen med Kartell-lampa og et gammelt, men ganske nymalt, speil som jeg kjøpte på Loppis i sommer.



I tina oppbevarer jeg telys og lighter; alltid lett tilgjengelig, men samtidig ute av syne. Det er så koselig med tente lys på mørke kvelder, men jeg innrømmer gjerne at jeg venter på sola og lysere dager selv om jeg da kommer til å se hvor skitne vinduene er....

12 kommentarer:

Unknown sa...

Elsker den tina di asså! Den er råflott! :)
Bare 2 knappe uker igjen til sola kommer her, og jeg har kjøpt meg vindusvasker!! *jippi!*

No.15 sa...

Fint og lurt! Ja i dag kom sola til Bodø :-D

Klem

Oss på Tverråmoen sa...

Kjempefin tina!
Savner egentlig Vesterålen veldig på denne tiden når man venter på sola igjen.. :)

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflotte bilder ♥ Tina er LEKKER!

Martilie sa...

RÅ-lekker! Og fantastisk kontrast mot Kartell-lampen - LOVE IT :)

GOD HELG!

Klem fra Tove

Lotta sa...

Lekker! Nå skal jeg kose meg her inne:) Herlig:)Klemmer

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så koselig tine :) Og mye fint ellers på bloggen din også :)
jeg har vært i Sortland... der er det fint ;)


Klem Anette :)

Vigdis sa...

hysj! de vinduene snakker vi ikke om ;)
den tina er nydelig...

Hasigamas mamma sa...

Åhhhhh, misunnelig!!!!!!!!!!!! Så fin den var!
Og du, de vinduene bare glemmer vi... hi hi...
Ha ei herlig helg!
klem
Lise

Unknown sa...

Hahaaa, ENDELIG har du tatt til GG-vettet;))

Jammen var det godt å få det ut!!! :D:D

Anonym sa...

Kjempe fin! Nydelig farge. Veldig lurt å ha lys osv gjemt i den.
Klem fra Igi

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, blanda gammalt och nytt bir så bra! Gillar verkligen kontrasten mellan Kartell-lampen och tina.

Hoppas du får en riktigt fin måndag!