søndag, januar 02, 2011

Årskavalkade 2010 - del 1

I år som i fjor skal jeg lage en årskavalkade av året som har gått her på bloggen. Ser at mange av dere andre også har laget årskavalkader så da er det vel bare å slenge seg med i det gode selskap. Kavalkaden fra i fjor kan dere lese her.

Januar

Januar var den måneden i 2010 hvor jeg skrev færrest blogginnlegg, men litt skjedde det hos oss likevel. Taklampe for å ha over spisebordet ble kjøpt for penger vi fikk til jul fra mammaen og stefaren min. Jeg hadde lenge tenkt på Kartell Ge, men til slutt falt valget på denne lampa fra Skeidar.


Februar

1.februar begynte Benjamin og Nikolai i barnehagen, og de to første månedene var de myyyyyyye syke. Likevel fikk de med seg karnevalet, men det var to nokså skeptiske venner fra Hundremeterskogen som dro i barnehagen den dagen.


Det skjedde ikke de aller største interiørmessige sprellene denne måneden, men ny vedkruv fra Perfect Home og ny fuglemater (som har vært særdeles lite besøkt) ble vist frem.  


Mars

I Mars vant jeg Keep Calm-plakat og ble en ekte interiørblogger. Ellers bærer bloggen preg av at jeg begynte på jobb igjen etter to og et halvt år hjemme; ikke veldig mange spennende blogginnlegg eller prosjekter på gang.


April

Jeg var på årets første loppis og kom hjem med en kommode. Etter loppistur med mann og barn viste det seg (overraskende nok) at det er en aktivitet man helst drar alene på.


Tv-kroken ble blogget for første gang i april, men i etterkant har det blitt vist bilder herfra flere gang.


Mai

Våren kom til Vesterålen og jeg var på enda et loppemarked. Endelig er det tid for å spraylakke ute og noen loppefunn blir nye.


Juni

Enda et loppemarked blir besøkt og jeg kommer ikke tomhendt hjem derfra heller. I tillegg investerer jeg i det som skal bli min nye bestevenn i løpet av sommeren, nemlig ei malesprøyte fra Bosch.


Etter tre års utsettelse bygger vi bokhylle på loftstua og endelig får vi plass til alle bøkene som ble pakket ned da huset skulle renoveres.


Del to av årskavalkaden kommer i morgen, så dersom du vil lese den må du komme innom igjen da.

På gjensyn!

4 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Godt nytt år snuppa! :)))

Det med loppis har jeg funnet ut av også. Vel, greit å ha med bærehjelp. Men Hedda er ikke flink på det. ;P

Unknown sa...

Herlig! Søte gutta boys <3
Loppis går du slettes ikke på alene; du tar med deg MEG!!! ;))

GLEEEEEDER meg max til 2011 sammen med deg;))

Guttemamma sa...

Så gøy med disse kavalkadene!! Godt nytt år til deg og gutta boys!!
klem♥

Monica sa...

Tusen takk, og godt nyttår til deg og dine også! :)
Klem fra Monica