torsdag, januar 27, 2011

♥ ♥ ♥ NY LAMPE ♥ ♥ ♥

Under juletreet lå det mye fint, men gaven fra søstrene mine var nærmest i en klasse for seg selv. Jeg har lenge ønsket meg denne lampa som er en litt mindre utgave av Kartell Bourgie lampa, men fra en annen produsent (som jeg ikke vet navnet på). Den er helt lik Kartellampa, men en del mindre.  


Grunnen til at det har tatt så lang tid før jeg har vist den her på bloggen er at jeg faktisk ikke fikk lampa før nå da jeg var i Tromsø. Søstra mi bestilte den i oktober, men den lot vente på seg. Derfor var det bare en 'luregave' med et brev inni under juletreet, og jeg har gledet meg sååååååååå til å få den i hus. På kommoden har jeg lenge ønsket meg ei lampe rettelse: lenge ønsket meg akkurat denne lampa så gleden var stor da jeg fikk ordnet strøm til den i går.


Jeg synes den ble kjempefin sammen med den gamle symaskinen, klokka jeg bare måtte ha på Kremmerhuset rett etter jul og det fine hjertet fra søteste Vibeke. Det er så herlig med lys i det hjørnet der altså. Stua ble nesten ny bare med en ny lyskilde.


Tusen takk for superfin gave Runa, Marcel, Ellinor og Robin! Jeg er strålende fornøyd!

16 kommentarer:

Unknown sa...

Sååå fin!! En slik en står herved på min ønskeliste;) Så GODT å lese innleggene dine igjen!! ;)

SMASKOS!!

Veronika sa...

Go girl!
Jeg liker ihvertfall å lese bloggen din:-)
klem

Unknown sa...

Skal vi inngå en Loppis-pakt???
Målet må være å ikke gå glipp av ETT ENESTE loppemarked våren 2011!!

Martilie sa...

NYDELIG!!!!

Jge har lenge ønsket meg en Kartell, men denne er kanskje nærmere ;) Lekker lekker...

Ha en skjønn kveld!

Klemmer fra Tove

Randi sa...

Grattis! Så fin lampe. Ser jo heilt ut som Kartell den der.
Vart litt rysta når eg leste gårsdagens innlegg... Er det verkeleg nokon som gidd å ligge seg opp i om du blogger og kor masse du blogger...? Det må då den enkelte få lov til å bestemme sjølv vel... Utruleg kva folk skal ligge seg opp i... Bra at du blogger videre! Alltid koseleg å sjå nye innlegg hjå deg!
Ha ein fine kveld vidare.
Klems

Kathrine sa...

Loppis-pakt? Kan æ få værme på den pakta eller? :-P

Anonym sa...

Så flott lampe! En vakker kontrast til den gamle symaskinen.
Håper virkelig du ikke gir deg med blogging pga noen lite gjennomtenkte kommentarer, Jeg gjør som deg sitter med blogg og blogglesing etter at barna har lagt seg - de vet ingenting om den enda de er ganske store og mye på dataen selv.
Klem fra Igi

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Olala! Nydeleg lampe det der ja☺

Klem M♥

Alhana sa...

For ei lekker lampe, den likte jeg kjempe godt :-)
God helg.
Kanskje vi sees i bryllup i juni?

ide-puffen sa...

Hei.
Har ikke sett denne lampen før. Rålekker. Skjønner du har ventet og ventet på å få den i hus ja. Ble nydelig der på kommoden med de andre fine tingene.
God fredag til deg
Randi

Unknown sa...

Ja klart vi blir straffet!! Vi står jo i fare for å gå glipp av masse skatter! DÉT er straff det!! :D

Susanne sa...

kjempestilig lampe:)
Å blogging ska du ikke tenke på å slutte med, ikke la dæ pelle på næsen av noen "bedrevitere":)
klæm

Anonym sa...

Så fin den var!!
Det er rart hvor mye ei lyskilde kan gjere♥

God helg til deg :)

Klem Anita♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

KJEMPEFIN!!!! Og jeg liker ikke de lampene egentlig engang. Hva gjør vi med hverandre??? ;P

Bdicte sa...

Ååååå, dritlekker!!

Heldiggris:))

Havets Datter sa...

Nice!!! Ble veldig fin på kommoden din :)
Her blåser det så sinnsykt, men må vel prøve å få meg litt søvn allikevel..
God natt :)