onsdag, januar 26, 2011

Tankevirksomhet og Kardemommeloven

På søndag kjørte jeg og småguttene til Tromsø, og i går kveld var vi hjemme igjen etter å ha kjørt i underkant av 800 kilometer. Når man tilbringer så mange timer i bil har man god tid til å tenke, og lurer du på hva jeg tenkte på underveis så kan du lese videre;

Benjamin og Nikolai er minst like tålmodige i bil nå som da de var babyer. Da vi var ti minutter hjemmefra i går spurte Benjamin for første gang på turen om vi snart var hjemme. Ja, sa jeg, det er vi faktisk, hvorpå han kom med neste spørsmål: 'Kan vi kjør tell Melbu?' For dere som ikke er så kjente i Vesterålen er det i underkant av en times kjøring herfra...

I tilegg til å ha god tid til å tenke på hvor mye bedre veistandarden og brøytinga er i Troms hadde jeg god tid til å tenke over det viktigste av alt; nemlig bloggen!


Selv om det er noen som synes jeg bruker for mye tid på bloggen og for lite tid på alt annet skal jeg ikke la de bestemme hva jeg skal gjøre. Så til dere som irriterer dere over at jeg blogger - fortsett med det eller finn dere noe annet å irritere dere for - jeg slutter ikke! Jeg startet å blogge for å ha noe å fylle kveldene med etter at ungene er lagt, og jeg likevel bare blir sittende inne. Til info, det er kanskje 1% av innleggene som blir publisert mens ungene er våkne så bloggingen går ikke ut over dem. Det er så givende å lese og bli inspirert av andres blogger, og for ikke å glemme - det er så mange fine jenter man blir 'kjent' med, og det vil jeg ikke gi slipp på. Jeg tenker at Kardemommeloven passer fint for så lenge man faktisk ikke plager andre, men er snill og grei så kan man faktisk gjøre akkurat som man vil. Det er nettopp det jeg har tenkt til å gjøre; jeg vil blogge og da gjør jeg det!


Nå skal jeg på jakt etter ei skjøteledning slik at jeg får tatt bilde av noe fint som ble med hjem fra Tromsø. Jeg sier bare GLED DERE til neste innlegg som kommer i morgen.

Ha en fin kveld alle dere der ute!

8 kommentarer:

Kathrine sa...

Gleda mæ allerede! ;-)

K.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempe!!! Victoria-min ♥ Folk som ikke har annet å bry seg med hva du gjør med din fritid, har for mye fritid selv. ;)

Vi trenger deg i Bloglandia!

*knuseklemmepå*

Barbro sa...

Du skal ikke bry deg med dem, det er folk som ikke har annet å ta seg til med om dagene.
Jeg er stor fan av kardemommeloven og bruker den mye og ofte.
Så det har vi noe felles :-)
(og sikkert mye annet også)

Kos deg med bloggen din
jeg koser meg med min og vil fortsette med det :-)

Ha en fin kveld.
Klem

Unknown sa...

HERLIG Victoria!!!!! Her kunne jeg glatt tatt en copy-paste;)))
GODT å høre at du ikke slutter, uansett om du hadde valgt å gjøre det hadde jeg vært der for deg på samme måte som før;)

GLEDER meg til å se hva for noe snadder du har fått tak i i Tromsø!

Og husk: I LOVE YOU!!!

SMASK!

Unknown sa...

Og neste gang syns jeg du skal ta Benjaminsen på ordet og kjøre til MELBU!!;))

Ingvild sa...

Så kjedelig at andre har lagt seg opp i hva du vil bruke noe av fritiden din til! Synes det er flott at du blogger, og det er alltid kjekt å se innlegg fra deg! Ikke bry deg om hva andre måtte mene og gjør det som du synes er morsomt...

Ha en fin kveld,
klem,I

naboen.. trygdesvindleren bella sa...

tja... noe ska enkelte irritere seg over... æ slit litt og med at folk trur æ har svindla NAV for over 400 tusen kroner og skal inn til soning snart...

Marit ♥♥♥ sa...

Kjemopebra at du ikke slutter, ja! Det er vel bare de i denb nærmeste familien som synes det er dumt at du blogger til tider?? Sånn var det iallfall her (da jeg var aktiv må jeg vel si). Mannen spurte om ikke vi skulle se en film mens jeg presterer å se nei for jeg holder på å poste innlegg samtidig som jeg skal ta en skikkkelig bloggrunde - for det hadde JEG planlagt den kvelden.

Utrolig herlig det Kardemomme-skiltet!

Min kjære grandtante og onkel bor i (på) Melbu. Kjempefint der!! Må vel ta oss en tur nordover snart.

Ha en fin dag!
Klem Marit :)