lørdag, januar 01, 2011

Godt Nyttår og siste rest av jula

Først må jeg få ønske alle dere som titter innom et riktig godt nyttår! Vi feiret sammen med nabovenninna mi med familie i går og det var veldig koselig. Tusen takk for at vi fikk feire sammen med dere.


I dag publiserer jeg noen siste julebilder fra Godt Isolerthuset. Ganske snart skal jula ryddes bort, og jeg tror det blir fint å komme tilbake til normalen igjen. Når fjerner dere juletre og julepynt?



De søte små filtfigurene som henger på lysestakene var julegaver guttene har laget i barnehagen. Sååå søte! De var heldigvis ikke spesielt julete så de skal få henge fremme hele året; enten her eller et annet passende sted.


På kjøkkenet har jeg en likedan juleløper som den jeg tidligere har vist bilder av på salongbordet. Lysestaken er fra Perfect Home, og med litt ekstra pynt blir den veldig julete, men når jeg fjerner soppene og konglene kan den fint stå fremme hele året.

Nå skal jeg se gjennom blogginnleggene fra det siste året for å se om jeg kanksje kan sette sammen en årskavalkade jeg også. Den jeg lagde i fjor kan dere se her. Ha en stålende første dag i det nye året!

10 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Godt nytt år☺

Eg har tradisjon på 20 dag jul med å hive jula ut...lenge til enno☺

Klem M♥

Anonym sa...

Godt nytt år :)

Satsar på å hive juletreet ut i morgon- men må tenke litt på det, det er jo so fint. Men eg syns nok det er godt å få jula ut og kvardagen inn ;)

Klem♥

Unknown sa...

Herlige vinduer, syns de snorene dine er så søte;)
Her skal jula ut i morra, mulig treet får stå noen dager til, men ellers skal alt vekk;)

Frøken H sa...

Godt nyttår! :) Koselige julebilder! :)

Her i huset ha vi egentlig ryddet vekk jula 20. dag jul, men kjenner det blir litt før i år. Begynte nemlig å pynte tidligere i år enn før! ;)

klem Frøken H

Oss på Tverråmoen sa...

Godt nyttår til deg og dine.
Her skal jula få være fremme noe dager til, så får vi se. Tar den bort når jeg blir veldig lei..

Klem

Ella sa...

Hei hei Victoria! Ønsker deg og dine et godt nytt år :) Så koselig du har det i hjemmet ditt :)
Pakker ikke bort julen helt ennå, men det er nok ikke lenge før, blitt fort lei når nyttårsaften har passert :)
Vi går et spennende år i møte, mannen begynner i sin gamle jobb i nord allerede om en uke, blir uke pendler, og så kommer vi etter til sommeren, dersom mor får seg jobb da :)
Vi flytter til indre troms, så det er ikke så langt unna hjemstedet :)
Har forøvrig mye slekt i området du bor, og er mye på Melbu når jeg er i området :)
Gleder meg til å følge deg i 2011 og :)
Klem klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det åker mye i kveld, resten i morgen! Spisebordet er nå julepyntet til randen, mens det tømmes overalt ellers. ;P

Svigermor har som Marny Alice en tradisjon med 20.dag jul, men hjelpes så lenge det er til 13.januar!!! ;)

Vigdis sa...

Koselige bilder. Jeg venter med å pakke ned til neste helg. Godt nyttår!

Unknown sa...

Det var egentlig enkelt å få 2 kolonner;
Hvis du flytter over alt du har på venstresiden, og endrer bredden på hovedfeltet til 850px, så får du to kolonner, og malen ligger der for å få tilbake tre kolonner senere;)

klemmepå!

M@rlen sa...

Jeg er oppvokst med 20.dag jul tradisjonen og holder på den:)

Godt nytt år!