onsdag, desember 29, 2010

Sofakroken

I dag har jeg prøvd å ta noen bilder av sofakroken vår. Det er jo mørkt hele tiden så dette ble de beste bildene. I sofakroken er det ikke noen røde elementer utenom løperen, men jeg synes det er blitt julestemning her likevel.  


I vinduene henger det fire pepperkakehjerter i hvite bånd, noe jeg synes ble veldig koselig. I fjor kjøpte jeg amaryllis alt for tidlig slik at de var avblomstret til julaften. I år bestemte jeg meg for å vente litt, men som dere ser ventet jeg litt for lenge. Jaja, de får komme når de kommer!


Lyslykta med sandkakeformene er kommet på bordet og står godt plassert på løperen fra Kremmerhuset. Jeg elsker den løperen og har en likedan på kjøkkenet. I morgen skal jeg prøve å få tatt noen bilder fra et julepyntet kjøkken hvis jeg rekker det. Vi skal nemlig ha grillfest hos oss i morgen (jada, du leste riktig - grillfest i desember), og da må det diverse forberedelser til. Jeg krysser likevel fingrene for at det blir et innlegg i løpet av morgendagen. Kos dere på denne romjulsonsdagen!

10 kommentarer:

Vigdis sa...

Så koselig sofakrok! Jeg så også på den duken på kremmerhuset, og nå angrer jeg på at jeg heller kjøpte en på kid...

Susanne sa...

Kjempekoselig stue du har,skikkelig koselig:)sku ønske vær stue hadde vært like leke og rotfri;) men det kommer vel det også en dag. kos dæ fortsatt i det som e igjen av romjula.
klæm

Barbro sa...

Koslige bilder.

Vi griller også iblandt på vinteren. Får håpe dere har været med dere da, her ute har det blåst opp nå. rakk akebakken idag før vinden kom.

Godt nyttår til deg :-)

tante fiolett sa...

Så koselig stue:) kos dere med grillfest!!
Klemmer fra Jeanette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koooooseleg♥
Grillfest i desember er jo heilt normalt det...☺
Kos dåke☺

Klem M♥

Ingvild sa...

Kjempefin stue!
Så koselig med grillfest i morgen,
klem,I

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig ♥ Og så moro med grillfest! :) Jeg vil komme! :D

Amaryllisene (de jeg ikke brant ;P) blomstrer nå hos oss, så her var det litt tregt også. ;)

Hasigamas mamma sa...

Veldig koselig sofakrok! Og kult med desembergrillfest :)
Kos dere med grilling, og ha et godt nyttår!
klem
Lise

Randi sa...

Koseleg sofakrok du har. Kjempefin den juleløparen.
Så artig med romjuls grillfest! Kjekt med litt alternative juleaktiviteter ;-)
Ønsker deg ei fine nyttårsfeiring i morgon!
Klems

Unknown sa...

Ååååh, som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den løperen................! Kos dere med grillfest;))