mandag, desember 20, 2010

Hipp Hurra - jeg har vunnet

På fredag var jeg så heldig å vinne et flott emmaljeskilt fra Ramsign i førjulsgiveaway hos Tyrifryd. Det passer kjempefint siden vi ikke har noe dørskilt hos oss. 


Ramsign har mye flott å velge i, men nå tror jeg at jeg har bestemt meg for både farge, skrifttype, ramme og tekst. Herlig premie i ei travel adventstid. Gleder meg til å få dørskilt på veggen og jada, det skal bli dokumentert på bloggen når den tid kommer.

Nå er det bare fire dager igjen til selveste julekvelden, og nå det begynner å bli juleklart hos oss også. Jeg har selvfølgelig enda mange punkter igjen på lista over ting som skal gjøres, men det mest nødvendige er på plass nå (tror jeg). Ønsker alle en flott mandag. 

8 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så gøy!
Slike skilt er jo så fine!!

God jul
Liv ;O)

Anonym sa...

Åh så heldig♥ De er heilt nydelige disse skilta til Ramsign!

Ønsker deg ei nydelig jul♥

Klem Anita

Unknown sa...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Smineset sa...

♥ GOD JUL ♥

Vi gleder oss masse og jeg skal blogge meg over dit:-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så heldig, ekstra fint at det var noe dere virkelig trengte. veldig fine skilt. Ha en fortsatt fin førjulstid.

-Kamilla- sa...

Titter innom for å ønske deg og dine en riktig god jul!! Flott premie du har vunnet, gratulerer!!
-Kamilla-

Randi sa...

Riktig god jul!
Juleklem frå Randi

Hasigamas mamma sa...

Gratulerer med premie :) Mangler skilt selv, men tanken er at jeg skal lage et.... snart nytt år med nye muligheter... hi hi...
Håper dere har hatt ei fin jul! Fortsatt fin romjulstid!
Klem
Lise