onsdag, desember 08, 2010

Jeg bare måtte...

I forrige uke var jeg innom Kremmerhuset og da bare måtte jeg ha dette skiltet. Ja, du leste riktig, måtte! Siden det er litt rødt i det kan det kanskje gå inn under posten juleinnkjøp i budsjettet, iallefall om jeg hadde hatt en budsjett og ikke bare handlet på impuls...



Det er lite blogging for tiden siden jeg har omentrent en million jern i ilden, men jeg håper det blir bedre tider om ikke så alt for lenge. Kanskje kan jeg også vise frem noen ferdige prosjekter om ikke så alt for lenge, her har nemlig malekosten kommet fram igjen. Håper dere alle har fine adventsdager!

6 kommentarer:

Unknown sa...

nice!!
Holdt på å gå i samme "fella" her om dagen, men tok meg selv i nakken...det begynner å bli lite veggplass i Vikaveien...;P

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jamme, du MÅTTE jo ha dette ved skoskapet! Selvfølgelig!! :D

Fru Schenk sa...

Så herlig! Kjenner meg litt igjen ettersom det begynner å nærme seg 50 par "right shoes" :o)
Ønsker deg en fin kveld!

Marit ♥♥♥ sa...

Stilig skilt, har ikke sett det før :)

Ser ut som at dere hadde en koselig bursdagsfeiring også!

Gleder meg til å se flere av prosjektene dine!!
God helg! Klem :)

Kathrine sa...

Ojojoj...det skiltet der sku æ ha hatt... ;-P

Kath.

Kathrine sa...

Nu har æ å sånt skilt... ;-)