tirsdag, desember 28, 2010

Et lite livstegn fra meg...

Jeg har tydeligvis hatt meg en liten bloggepause, men nå er jeg forhåpentligvis back on track igjen. Vi har hatt noen kjempefine juledager til nå, og det håper jeg alle dere også har hatt. Vi har feiret jul hos mammaen min i Lødingen og kom hjem til oss selv igjen andre juledag. Selv om vi hadde det kjempefint hos mamma syntes både store og små at det var koselig å komme hjem igjen, og det er vel slik det skal være. Tidligere i desember har jeg vist veldig lite julebilder fra Godt Isolerthuset så nå må jeg vise frem litt før jula kastes på dør. I sangen varer jo jula helt til påske, men jeg tviler sterkt på at interessen for juleinlegg i mars er veldig høy, så her er det bare å sette i gang.


Kommoden i stua fikk seg en runde med malerullen rett før jul. Den hadde gulnet og jeg irriterte meg heldigvis ikke noe særlig over akkurat det. Dermed kom malerullen fram en sein kveld og vips var kommoden blitt hvit igjen. Nissene på kommoden skal forestille Sjøoffiser B, meg og de to små. De har vi fått fra mamma, og jeg synes de er supersøte hvis man ser bort fra at jeg synes jeg har fått ufordelaktig mye grått hår. I går var jeg innom Kremmerhuset for å kjøpe en bursdagsgave og jeg falt pladask for klokka som står på kommoden. Dermed kjøpte jeg to; ei i gave og ei til meg selv. Det ble veldig fullt på kommoden nå, men jeg visste ikke helt hva jeg skulle flytte så inntil videre får det bare være sånn.  


På skjenken i stua står det et trau fullt med juletrekuler. Det ble veldig fint synes jeg. Faktisk så fint at det ble helt uaktuelt å henge juletrekulene på treet da det kom i hus. På bildelista henger to klatrenisser og barnehagebildet av guttene er kommet opp.

Ønsker dere alle ei fortsatt god romjul!

7 kommentarer:

Oss på Tverråmoen sa...

Så koslig julepyntet hjem :)
Klokken var kjempestilig.

Ha ei fin romjul videre.
Klem

Unknown sa...

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin klokke:):):):):):)
Digger julekulene i trauet, lekkert!!

Takk for igår, det må absolutt gjentas;)

Fru Schenk sa...

Julekulene i trauet var kjempestilig. Liker blandingen av nytt og gammelt, herlig kontrast.
Ønsker deg en fortsatt god romjul.
Hilsen Ingebjørg

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hvor har du kjøpt de kulene? Jeg er på jakt etter slike! ;)

Savnet deg, så er glad du er tilbake ♥

PS: Overser siste setning hos Monica - finnes ikke misunnelig!!

Unknown sa...

Du må blogge vinduene dine, de var såååå koselige med hjertesnorene <3

Unknown sa...

Mitt er fortsatt til salgs, bare å rope ut;))

Unknown sa...

Canon EOS 400D :)