lørdag, desember 11, 2010

Stoler til syrommet

Tidligere har jeg vist bilder av stolene jeg skal ha på syrommet og nå har jeg endelig fått gjort de ferdige. Ting tar gjerne litt tid her i huset, men det er helst fasen fram til oppstart som tar lengst tid. Når man først setter i gang går det som regel ganske raskt unna. Stolputene er trekt i samme stoff som gyngestolen og puffen i gangen. Jeg elsker det stoffet, men nå er det heldigvis fritt. Jeg synes ikke det gjør så mye at det er flere møbler med samme stoff når de ikke er i samme rom, men nå føler jeg at nok er nok.




Husker du ikke hvordan de så ut tidligere?


Jeg er veldig fornøyd med makeoveren og tror de kommer til å passe fint på syrommet. Nå venter jeg på benkeplate som skal bli arbeidsbord før jeg skal gjøre noe mer med rommet. Håper alle har en super lørdag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stolene ble kjempe fine!
Kos deg i kveld.
Klem Igi

Marit ♥♥♥ sa...

Utrolig for en forandring!! Kjempeflotte!!

Villa Creme sa...

Hei! Ja, eieren av kisten har grunnet og malt alle flatene på den (jeg har funnet kisten og bestemt fargen/malingstype siden dette var en interiørveiledning). Men brukte oljebasert maling. Tok maaaange strøk.

Unknown sa...

Lekre stoler! Den kan jeg sitte godt på på syrommet ditt ved en passende anledning og gjerne ei flaske vin;)

Unknown sa...

HERLIG! Det holder lenge med en pakke, har jo 4 stk selv også (som jeg ikke finner noen fornuftig plass til)
Jeg sender deg ei mld hvis jeg finner ut at vi tar en tur. Lykke til med ribba, svoren blir nok perfekt!

Klem.