lørdag, desember 18, 2010

Flott vinterhimmel og pepperkaker

I dag fikk Benjamin og Nikolai små kjevler i kalendergave. For et sammentreff at det var kjevler i gaven akkurat den dagen det var pepperkakebaking på programmet. Guttene syntes det hørtes morsomt ut med baking og jeg var veldig optimistisk....ei lita stund!


Alt gikk kjempefint og på bildet under kan dere se hvor mange pepperkaker de hadde laget før de var ferdig og heller ville se på Eliasbåten.


Så der satt jeg med fire pepperkakehjerter på bakepapiret, 1 kilo pepperkakedeig og to små som var godt plassert i godstolen foran tv'n. Akkurat da var jeg veldig lykkelig over at jeg ikke hadde kjøpt 2 kilo deig (ja, med pepperkakedeig jukser jeg) som jeg først hadde tenkt.



Håper dere alle har en flott lørdag! Her skal det ryddes!

3 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hørtes kjent ut.... ;) Jeg har forresten deig som har stått siden MANDAG jeg, får vel kanskje bake ut den. Og den er pokker meg DOBBEL. ;P

Jeg elsker vinterdagene, det er så mye fint å se! :D

Guttemamma sa...

Hi hi, husker noen år det har vært sånn...men i år har de ordnet alt med alle kaene nesten!!
klem♥

Unknown sa...

Hehe, dette hørtes kjent ut;) De 4 de har laget var til gjengjeld VELDIG fine da:)
Nyyyydelig vinterhimmel vi har her oppe <3