mandag, januar 17, 2011

Sofautfordring

Anette med den fineste bloggen AnettesHus, har utfordret oss til å vise frem sofaene våre. Jeg har forsåvidt vist min flere ganger tidligere, men jeg blir likevel med på utfordringen. 

Sofaen er fra BoConsept, og det er vel ikke til å stikke under en stol at det var jeg som ville ha den. Sjøoffiser B var veldig gira på en brun skinnsofa med innebygde lenestoler, men det var bare ikke i nærheten av aktuelt. Mannfolk altså! Etter mye frem og tilbake fikk jeg gjennomslag for sofaen, og jeg var strålende fornøyd, iallefall ei stund...


...eller jeg er jo fornøyd enda da, men det er jo såååååå mange fristelser der ute og jeg tenker jo veldig ofte 'den hadde passet fint hos oss' eller 'den hadde faktisk vært perfekt hos oss'. Vi beholder nok denne enda ei stund, dersom ikke lottorekka mi slår til vel og merke, for sofa er jo ikke noe man bytter i hytt og pine. Spesielt ikke siden dette er sofa nummer tre på like mange år i stua vår!

12 kommentarer:

No.15 sa...

hihi
Du BURDE være fornøyd, for den er jo rålekker!! Si ifra hvis du ikke skal ha den da ;)

klem

Supersnuppa sa...

Kjempefin sofa!
Så artig å se at du har samme lamper som meg. Jeg har mine hengende over spisebordet.

Unknown sa...

Jeg syns sofaen din er knallfin!!! Bytte? ;)
Vi får vel spare til noen Howards vel;))

Unknown sa...

Og forresten; jeg får altså ikke opp innleggene dine på FB lenger, nå skulle jeg innom for å si at jeg savnet innleggene dine, og der var det jammen meg nytt innlegg, JUHUUU;) Var det samme som skjedde sist også...

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vet du, jeg satt IKKE i sofaen din jeg. :( Det MÅ vi gjøre noe med! ♥

Elisabeth, innerst i veien sa...

Stilig sofa! Jeg er veldig glad i de rette, rene linjene. ☺

Lotta sa...

Lekkert hos deg:) Du er ikke alene om en mann som ønsker seg skinnstoler(les kinoseter) *Grøss* Ja da hadde det blitt lekkert her! Ler masse:)Klemmer

Ingvild sa...

Jeg synes du har en knall fin sofa! Men HELDIGVIS var det du som vant på sofafronten... Skinn og lenestoler hører til på kino!!!

Ha en fin dag,
klem,I

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg har fått en kommentar som ikke vises her på bloggen av en eller annen grunn? Fant heller ikke at vedkommende hadde egen blogg så var ikke så enkelt å få svart så jeg gjør det her:

Lampene som henger over salongbordet er kjøpt på Kremmerhuset i sommer/tidlig høst. Hvis det mot formodning var lampene i vinduene du spurte om så er de fra IKEA og heter Årstid. :)

-Kamilla- sa...

Sofaen din er jo kjempe fin :0) Passer helt perfekt i hjørnet ditt!! Sikker god å ligge på også ;0) Kos deg så masse!!
*Klem*
-Kamilla-

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hehe, håper lottorekka di slo til da! :) Fin sofa! :) Eg ønsker også ein ny ein, men da ein slik IKEA sofa, og heldivis er ikkje dei så dyre, så eg trur det skal gå greit å overtale ektamennen :)

La meg til som følger hos deg også :) er ikkje så aktiv som eg ønsker, då formen er så dårlig, men håper å kikke inn til deg snart igjen :)

Godklem :)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Så koselig stue!! Flott sofa:)

Ha en fin ny uke!

KLEM KLEM
Anette:)