fredag, januar 28, 2011

Hjerter i gave

I dag blir det bilder fra samme krok i stua som i går, men grunnen til det er at det er litt nytt stæsj der. Jeg kom jo plutselig på at jeg ikke hadde fått hengt opp de nydelige hjertene jeg fikk til jul. Det kan man nesten ikke vedkjenne seg når det straks er siste januar, men det er tross alt bedre sent enn aldri.


Jeg har lurt litt på hvor jeg skulle henge de, for jeg har hatt lyst til å ha de en plass hvor de faktisk synes. Per nå er jeg nesten sikker på at de har fått den perfekte plasseringen, men det kan jo bli spennende å se hvor lenge det perfekte faktisk er perfekt.


Her har jeg vært hjemme med syk liten Benjamin i dag også, men formen er heldigvis stigende. Håper bare at ikke nestemann blir syk nå, men sannsynligheten for det er vel veldig liten. Likevel krysser jeg fingrene. Nå skal jeg rydde opp nærmere et tonn leker før jeg plasserer meg godt i sofakroken for resten av kvelden.

Ønsker dere alle en super fredagskveld!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine de var! Og plasseringen er helt perfekt, det er jeg enig i;)
Åsså så FIIIINE bilder snuppa!:D

Krysser fingrene for at Nikolaisen holder seg frisk;)

klemme på!

Sanne sa...

Hei. Tittet innom bloggen din:-) kjempe fin den.
De hjertene var nydelige. Lurer på hvor de er kjøpt?
Ha en fin kveld i sofaen du:-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint! :)))) Og superfine hjerter. :D

Pakken din er på Fauske forresten ;P

Hasigamas mamma sa...

Bevare meg vel så lenge siden jeg har vært innom deg... merkelig at jeg har mistet så mange innlegg! Må jo først og fremst kommentere lampa di... Den er jo HELT lik Bourgie-lampa... Jeg har en bourgie hjemme, ELSKER den, og din passet SÅÅÅÅ fint inn!
synes hjertene hang veldig fint under hylla! Kjempefint!
Ha ei superfin helg, Victoria!
Klem
Lise

Anonym sa...

Hjertene kom til sin rett der, Victoria. De er kjøpt på Charlottes i Bodø.
Ha en strålende lørdagskveld.

Monica.

Unknown sa...

Sååå fin header!! Lys og lekker!
Åsså så flink du er til å rydde og vaske, jeg er imponert og skulle ønske jeg hadde den samme given;) Du får sende over noen gode vibber;)

Klem!