tirsdag, desember 08, 2009

Julekortene er bestilt

I år hadde jeg planlagt å ta bilder av guttene i gooooood tid før jul slik at jeg kunne bestille julekortene før desember. I dag er det 8.desember, og jeg har akkurat fått bestilt kort fra Nfoto. Likevel er jeg tidligere ute enn i fjor, da jeg bestilte julekortene på timefoto lokalt i all hast 16.desember, etter en ikke mer enn helt passe bra photoshoot samme dag. Bildetakinga gikk ikke bedre i år for å si det sånn. Jeg hadde store planer om å ta bilder av de i strikkabunadene de har fått, men de var ikke enig med meg der. Det å ta bilde av to 2-åringer, og ønske at de begge to skal se i kamera og smile samtidig, er visst for mye forlangt. Derfor valgte jeg et kort med seks bilderammer, slik at det ble to bilder av de hver for seg, og to bilder av de sammen. Et av de to fellesbildene er dette:



Ja, det er "straffen" for ikke å spille på lag med mammaen når julekortene skal lages!

9 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

*fnise* Det blir moro å dra frem om noen år... "Se her, hva vi sendte ut forrige gang dere var vanskelige" ;) Bra!!

Anonym sa...

hehe, hærlig :)))))))
e spent på ka guttan sei tel dettan om 15 år...

Mette :0)

*sne* sa...

Herlig! Et bilde sier mer enn 1000 ord! Ha en nydelig dag :)

Unknown sa...

hehe.. jeg prøvde meg på photoshoot her igår.. omtrent like populært som hos deg. Eller dvs, storegutten på 4år var kjempeflink, det var verre med han på 10 mnd...jeg må prøve igjen en annen dag. Festlig julekort du sender ut da :)

My home is my Castle sa...

Hahaha :))
beklager, men jeg bare ler her :))
Kjempeflott bilde :)))

Klem,Kari

Unknown sa...

Hahaa, ikke meningen å le asså, men dette var så "caugt in the moment" som det går an!!
Veldig bra bilde!

Ligger en liten ting til deg i bloggen min forresten;)

Havets Datter sa...

Hahahaha... nå ler jeg godt her :D
Kanllbra bilde ;))

Anonym sa...

LOL

vkt

Balke gård sa...

Det er det beste julebilde jeg noen gang har sett!! Knallbra!! Og iår skal mine også vise sitt sanne jeg;-)))))) Klem