onsdag, desember 02, 2009

Bursdagsfeiring

I dag har Godt Isolert-mannen bursdag og guttene har bursdag førstkommende lørdag, så i dag har vi hatt hele svigerfamilien på middag og kaker. 15 stykker med stort og smått, så her har det vært et yrende liv i ettermiddag.  På lørdag skal guttene få ha et lite barneselskap, og jeg har planer om å lage en Byggmester Bob-kake til de. Siden jeg aldri har laget cacas-kaker før, lagde jeg ei til feiringa i dag. Til å være første forsøk er jeg ganske fornøyd!



Jeg trodde det skulle være kjempevanskelig, men det var det ikke. Den største utfordringen var i grunnen å få smurt forma godt nok til å få kaka ut (jada, jeg måtte bake to kaker for den første satt bom fast). Selve pyntinga var ikke vanskelig, men veldig tidkrevende. Man bør ikke, slik jeg gjorde, starte pyntinga klokka elleve om kvelden...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Æ e IMPONERT over kakebakeferdighetan :) den ser fantastisk ut!!!!!!!
Håpe dåkker har hatt en super dag :0)

Mette

Fru Bakken sa...

Hei:o)
Takk for utfordringen;o), skal snart legge den ut men plages så med å få lastet ned bilder:o(
Kjempe flink du er å pynte kake!!!!:D
Ha en flott uke:o)

Anonym sa...

æ e imponert!!!

-vkt