torsdag, desember 10, 2009

Litt jul i stua

Jeg bruker ikke å pynte så veldig mye før litt nærmere jul, men litt pynt har fått komme frem. Her er et bilde av en krok i stua. Hylla er av typen Lack fra IKEA, og den er så flott å sette ting og tang på!



Blomsten til venstre på hylla er en av de tre lengstlevende blomstene her i huset. Jeg fikk den et par dager før jeg ble sendt til Tromsø på  sykehuset, og den og to til klarte seg mer eller mindre i tre måneder uten vann. De to traktorene og fatene under hylla fikk guttene i dåpsgave.



Julestrømpene har ei venninne av meg strikket og tovet. Navnene er filtet på og saueskinn er sydd på rundt kanten oppe. Jeg synes de er kjempefine. Jeg angrer litt på at jeg har kjøpt kalendere som skal broderes til guttene, for etter at jeg fikk disse slo det meg at jeg kunne lagt en og en pakke i strømpene.



Disse supersøte nissejentene kjøpte jeg på Go'Idé på  Stokmarknes i dag, og det var mye annet som også fant veien opp i handlekurven. Resten kommer nok på bloggen etterhvert.

2 kommentarer:

(eddas) sa...

Nei...jeg er heller ikke vant med og pynte så mye før lille julaften.....
ha en kos dag
klemmer fra meg

Bdicte sa...

Kjempefine strømper! Også blir de jo ekstra fine når man vet at noen har laget de i gave:))

Supersøte nissejenter!!

Ha en fin dag:))