torsdag, desember 03, 2009

Bildelist og innlegg nummer 100

Da jeg var i Stockholm i begynnelsen av juli kjøpte jeg to bildelister på Åhléns City. Vi har ikke Åhléns her jeg bor og jeg var helt vill etter å få tak i et par. Hvis du spør venninna mi, som jeg reiste sammen med, kan hun sikkert bekrefte dette. Jeg omtalte besøket på Åhléns som mitt ærend i Stockholm, noe hun var ganske oppgitt over. I ettertid har jeg i grunnen vært litt oppgitt selv også. Årsaken til det er at frem til i går har de livsviktige bildelistene vært lagret i garderobeskapet i gangen - fremdeles innpakket i plast. Og bare sånn for ordens skyld, etter besøket i Stockholm har jeg vært to ganger i Tromsø hvor de har Åhléns og oppdaget at de faktisk selger bildelister på Skeidar her jeg bor. Uansett, sent i går, fikk vi de to listene på veggen.



Jeg falt nemlig pladask for disse bildene på Kremmerhuset her om dagen. Planen var egentlig å ha de på soverommet, men siden vi bare hadde to bilder i stua fra før, får de henge her inntil videre. Skjenken står fremdeles uten handtak, men snart skal jeg få de på.

2 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

O'lykke!
De har Åhlens i Moss. Og dit skal jeg reise om 3 timer!! De har ikke hvite bildelister på Ikea Furuset. Og jeg kjører ikke gjennom hele Oslo for de!

Kaken var utrolig fin - flinkingen!!! :)))

(eddas) sa...

Kjempefine de bildelistene:)
ha en kos kveld
klemmer