onsdag, desember 16, 2009

Hurra! Lampa er kommet i hus!

Da jeg kom hjem fra Tromsø og Lødingen i går, fant jeg hentelappen på lampa jeg har bestilt i postkassen. I går var det selvfølgelig for seint å hente den, så planen var å hente den i dag. Siden det er 16.desember i dag, og siste frist for å sende gaver og kort, var jeg selvfølgelig ikke alene på posthuset. Likevel gikk det rimelig kjapt og jeg fikk lampa i bilen og hjem. Jeg fikk dessverre ikke tatt bilder før etter det ble mørkt, men jeg bare måtte legge de ut likevel.




Jeg er superfornøyd! Lampa har jeg kjøpt for penger som jeg fikk til bursdagen min så jeg bør vel sende en takk til dere som har bidratt!
TUSEN TAKK!

10 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Nydelig lampe! Jeg var i Tromsø på mandagen, fikk shoppet litt og kost meg ilag med en venninne. Det ble både Green Gate og "home" bokstaver på meg ;0) Jeg har bokstaver fra Britts jeg også, de pryder veggen i stua (E & T som er forbokstaven til jentene våre)
*Klem*
-Kamilla-

Unknown sa...

Nyyydelig!!
*skriver på ønskelisten* ;)

Havets Datter sa...

NICE!!! En slik lampe er skrivende stund på tur til meg også ;)

Liv sa...

Å så vakker! Denne ønsker jeg meg så mye at jeg har skrevet et eget innlegg om den! Jeg kan tenke meg hvor glad du er! Gratulerer :-)

Ha en fortsatt super kveld :-)

Havets Datter sa...

Har kjøpt den hos Zanz :)

Catrine sa...

Kjempefin! Skaper god stemning hele året den der :-) Bokstavene var kjempefine de også.

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei du :)

VI har ikke et barn til, HAN har. Hun er her annenhver helg, men vi synes det er viktig at hun har eget rom her uansett. Hun er jo ikke på besøk. ;)

Bdicte sa...

Ååååå, så fin!!! Jeg er dødssjalu, hehe!!

Nå kunne du endelig ta den bort fra ønskelisten her på siden:))

Kos deg med lampen!

salige lavendel sa...

Så stilig den var!!!

Hilde Røstgaard sa...

Elsker mine to:) Fikk i går inn et gammelt konsollbord som den ene skal få stå på:)