tirsdag, desember 15, 2009

Hjemme igjen med to bokstaver

I går var jeg og Nikolai i byen i Tromsø i flere timer. Det var utrolig mye fint, og på Britt's Boutique fant jeg disse store bokstaver fra Miljøgården.




Jeg er så fornøyd! Foreløpig vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha de, men de har i alle fall fått ei midlertidig plassering.

Da vi landet på Stokmarknes i ettermiddag kjørte vi rett til Lødingen for å hente Benjamin. Guttene var utrolig glade for å se hverandre igjen. Det var jubelrop og store smil så det var utrolig morsomt!

4 kommentarer:

Bdicte sa...

Jeg takker masse for fine ord om bloggen min:))

Ha også de bokstavene, har en N og en E.

Så koselig med gjenforening:)) Det gleder et morshjerte:))

Anonym sa...

Bokstavene var flotte, men jeg må si at det som imponerte meg mest på bildet var det utrolig kule pepperkakehuset ditt:) Klem Eli

*sne* sa...

Superfine bokstaver! Så gøy med fin gjenforening :) Jeg er mektig imponert over pepperkakestabburet deres - da blekner jo pepperkakekassen min.
Ønsker deg og dine en nydelig onsdag.

Klem fra Christine

Guttemamma sa...

Veldig fine!! jeg er litt sånn jeg og,finner noe fint jeg gjerne vil ha, hvor det skal være ...det må jeg ofte bruke litt tid på:)