søndag, desember 06, 2009

Barnebursdag

I går hadde vi barnebursdag for de to små, og her kommer noen bilder (tatt i all hast i går). Ole Brum fat, servietter og kopper, og bordet er pyntet med Non Stop, noe som viste seg å være veldig populær bordpynt.



Jeg lagde ei ny Byggmester Bob kake til selve dagen, og de små gjestene syntes det var veldig stas.
Selv synes jeg egentlig den jeg lagde til feiringa på onsdag var finere, mend det får så være. Etter jeg hadde kjøpt fat, servietter og kopper slo det meg at jeg egentlig burde laget ei Ole Brum-kake, men, men...



De små kunne også kose seg med pølseruller



Til sist må jeg vel ta med et par bilder av bursdagsbarna


                                                      Nikolai 2 år                                                                         Benjamin 2 år

2 kommentarer:

*sne* sa...

Gratulerer med dobbel 2 års dag! Så utrolig fin kake! Jeg er impontert:)
Ha en fin uke!
//Christine

Havets Datter sa...

Så fin kake!! Var nok stas tenker jeg ;)
Om du suser forbi en garnbutikk og orker stikke hodet inn er fargekoden 68979 (farge 7) Lys lilla. (Stork)

God natt :))