fredag, desember 18, 2009

Julegave til de to små

Guttene skal begynne i barnehage 1.februar så fra julenissen får de matbokser fra Blafre Design. Jeg synes Blafre har så utrolig mye stilige bokser, men valget falt på disse to (Bildene er lånt fra nettsiden til Blafre):




Foreløpig har vi ikke kjøpt noe fra oss, og jeg er usikker på om vi skal gjøre det. De er jo så små at de skjønner ikke om de får noe fra oss eller ikke, de har stort sett det de trenger, og vi kjøper jo ting til de etterhvert som det er noe de trenger. Et annet alternativ er å vente til etter jul når jeg vet hva de får og hva de fortsatt mangler. Hva gjør dere andre? Gir dere julegaver til så små barn?

Jeg har tenkt på to ting som kan være aktuelle dersom vi skal kjøpe noe til julaften, og det er dvd-spiller til å ha i bilen eller cd-spiller til å ha nede i stua, og etterhvert som de blir større, oppe på rommet.



Er det noen der ute som har tips og erfaringer som de vil dele?

4 kommentarer:

Bdicte sa...

Jeg tenker litt som deg, min sønn er jo 2 år. Han aaaner jo ikke hvilken pakke som er fra oss, og har alt han trenger...
Tror jeg venter til etter jul å ser hva han har fått osv.
Boksene er knallfine!!!

Ha en god helg!

Anonym sa...

Heisann!
Kjempefine bokser:-)
Vi venter til etter jul og ser hva han har fått. Det er jo flere store ting han trenger så det kan godt hende han får en "stor" seng. Jeg tror det blir nok gaver på julaften og at han kommer til å bli nok sliten av de gavene han får. Han kommer ikke til å savne gave fra mamma og pappa.

Ha en riktig fin jul! Vi sees:-)
-VKT

Guttemamma sa...

Egentlig litt lurt å vente til etter jul..ellers trenger de jo mye når de begynner i barneahge da. Så det går jo an å kjøpe ulltøy,barnehage- sekker, innesko,parkdresser,regntøy eller liknende. Ellers er jo bøker og spill fint å kjøpe,nyttige og fine gaver synes jeg.
Ønsker deg og guttene dine en riktig fin julefeiring!! Takk for alle fine hilsner i året som har gått!!
klem

Heidi sa...

Vi har ikke kjøpt noe særlig til ungene nå som de er så små. Den første jula kjøpte vi faktisk ingenting. Det blir nok gaver, og de forstår ikke noe alikevel. I år får det et stort alfabet- og tallbilde pluss en bok hver. Vi lar de andre i familien få gleden av å gi leker, så kjøper vi klær de trenger på nyttårssalget :-)