mandag, desember 28, 2009

Endelig litt mer bilder fra julehuset vårt

22.desember skrev jeg at pulsen var nede i normalmodus. Likevel rakk jeg ikke å legge ut bilder av et ferdig pyntet julehus før vi kjørte til Lødingen på julefeiring på lillejulaften. Det var så mye som måtte ordnes i siste liten, gaver som skulle leveres, pakker som skulle hentes på posten og førjulsmiddag hos svigersene. Jeg håper at bedre sent enn aldri gjelder også i bloggesammenheng, så her kommer noen bilder.




Som dere ser så kom begge gardinene på kjøkkenet opp til jul. Løperne på bordet fikk vi i julegave fra et vennepar. Kjempefine!





På skjenken er det også pyntet til jul. Den store engelen fikk jeg i julegave fra Guddatteren min.

 



Jeg bestemte meg for å henge opp røde gardiner på disse vinduene til jul. Det ble med de røde i ytterkantene av vinduet for jeg synes det ble litt mye med rødt i midten også. Teppet på gulvet fikk vi i julegave fra svigerforeldrene mine og løperen på bordet har bestemoren min vevd.



Nissene er det ei dame fra Lødingen som har laget. Mamma har kjøpt de til oss og jeg tror nok det skal symbolisere Godt Isolert-mannen, meg selv og de to små. Ja, det var litt julebilder fra huset vårt. Håper dere alle har ei kjempefin romjul. Her har vi det fint, og på onsdag skal vi kjøre til Bodø for å feire nyttår hos et vennepar.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Teppet passer fint inn.
Sjørøveren..

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ja, jeg er superheldig! :)

Godt nytt år til dere, måtte 2010 bli et innholdsrikt år!


Vibeke :)

Fru Kransvik sa...

Koselig å se hvordan dere har det der hjemme i jula :) Gleder oss massemasse til å feire nyttår med dere!

Klem

Anonym sa...

Mange fine bilder av et vakkert julehjem! God jul og godt nytt år!

Klem Igi

Ellinor sa...

verdens finaste gutta! <3