tirsdag, februar 09, 2010

Vedkurven vår!

Jeg kom plutselig på at jeg har glemt å vise frem vedkurven vår. Jeg har jo tidligere skrevet om at det har vært stor uenighet her i huset om hvilken vedkurv vi skulle ha. Jeg skrev også et innlegg om at jeg endelig hadde bestilt meg en kurv, men så stoppet det liksom opp... Ikke alt man husker på! Valget falt til slutt på vedkurven fra Perfect Home, og jeg er veldig fornøyd. Og jada, mannen i huset har, om enn ikke høylydt og overentusiastisk, sagt at han også er fornøyd. Han hadde selvfølgelig en liten kommentar til prisen, men jeg fikk den jo til halv pris siden jeg hadde partyet hjemme hos meg.


I dag har guttene endelig vært i barnehagen igjen, og det gikk fint! I morgen skal jeg dra fra de der, og det blir spennende. På torsdag er det karneval i barnehagen, så i ettermiddag har vi vært og kjøpt kostyme. Jeg burde vel strengt tatt fått lånt mamma sin symaskin og sydd de kostymer, men det får bli til neste år. Da har jeg store planer om at de skal være Karius og Baktus. I år derimot, skal de være Ole Brum og Tigergutt! Benjamin skal være den spretne Tigergutt, mens Nikolai skal få være trause og tankefulle Ole Brum. Det passer perfekt synes jeg. Og jada, til dere som kjenner meg, jeg har kjøpt ulike kostymer!

1 kommentar:

M sa...

Koselig!
;D
Klem,M