onsdag, februar 03, 2010

Endelig på nett igjen og Award

Jeg har hatt pc-trøbbel , i tillegg til at vi har vært bortreist og at vi ble slått ut av omgangssyke etter guttenes første dag i barnehagen, men nå er jeg tilbake igjen! Jeg har fått en Award fra Fru Bakken, og det setter jeg utrolig stor pris på.


7 fakta om meg:

1) Før guttene kom til verden hadde jeg lege-/sykehusskrekk, men jeg ble ganske kurert i løpet av den tida vi var innlagt på nyfødt intensiv.

2) Jeg ønsker meg flere barn, men Godt Isolert-mannen mener det er nok (han har en gutt fra tidligere, i tillegg til tvillingene).

3) Jeg har vært hjemme med guttene siden vi ble utskrevet fra sykehuset 22.februar 2008, men 1.mars starter hverdagen igjen, og jeg både gleder og gruer meg.

4) Da jeg var ferdig med videregående på Sortland i 1999 sa jeg at jeg aldri skulle flytte tilbake hit, men som bestefaren min sier: forsvoren ting går helst omkring...

5) Jeg har allerede brutt nyttårsforsettet mitt om å trene minimum to ganger per uke.

6) Jeg ville ikke at vi skulle kjøpe bilen vi har nå (som jeg er utrolig fornøyd med) på grunn av at det er en stripe med teakfarget tre på dørene og på dashbordet!

7) Vi bestemte hva guttene skulle hete i køen på Narvesen på UNN samme dag som vi ble sendt oppover, og samtalen utartet seg slik som dette:
Jeg: Æ har fått ei melding fra ho mamma og ho lura på ka han som ikkje ska heite Nikolai ska heite?
Mannen: Eh... Johannes?
Jeg: Nei, det e så mange småunga på Sortland som heite Johannes, ka me Benjamin?
Mannen: ja, det e vel greit.

Reglene for denne awarden:

1) Kopier awarden til bloggen din.
2)Link til den personen som ga deg awarden.
3)Fortell 7 fakta om deg selv.
4)Velg 7 andre du vil sende awarden til.
5)Legg igjen en kommentar i bloggen deres så de får vite om awarden.

Jeg velger å ikke sende Awarden videre for jeg har sett at utrolig mange har fått den allerede!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei ! Jeg er Mor i Nord til hvitstil.com, måtte bare gå til deg og se hvor du
holder til. Så fin blogg du har, og bor på Sortland? Jeg er fra Bardu og er vokst opp ifjella rundt Sætermoen og særlig på Altavatn. Så hyggelig at du også har tilhold der. Iallefall masse hilsner fra Narvik og Skjomen. Lykke til med bloggen !

Mor i Nord!

Forever Love sa...

Såå kjekt med award- kjekt å lese litt mer om deg!
Takk for tips pm stolene- de er laget o onkelen til moren til samboeren min på langt over 80 år- han laget vuggen også. Jeg er så såtakknemlig for dem!!
Ha en fin kveld.
Klem fra Tonje

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nesten som oss.

Vi hadde Kristin, og skulle finne et fornavn. Mannen fikk en navnebok. Kom til Hedda. "Hva med Hedda?"... "Ja, det var fint".

Ferdig. :)

Fru Bakken sa...

Hei:o) Koseli at du tok utfordringen!
Håper alt er vel med dere og at det går bra i barnehagen:o)
Ønsker dere en fin helg selv om det bare er torsdag;o)