lørdag, februar 06, 2010

Utfordring - igjen!

Det er mange utfordringer som florerer om dagen, og denne gangen er jeg blitt utfordret av  Lotta med den fine bloggen Lottas himmelrom.

De fine krukkene jeg kjøpte til kjøkkenvinduet før jul har endelig fått blomster

Oppgaven lyder som følger:

1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din.
2. Hold inn "bla-knappen" mens du teller til fem.
3. Den første setningen i meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer 2. Og så videre.
4. Send denne utfordringen til fem andre.

Her kommer mine svar!


Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben?
Basseng i morra? :-)

Hva forbinder du med ordet "husarbeid"?
Arti arti :)

Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
Jada, neida, kjør på!

Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
Katti ser du førr dæ at du ska på kafé?

Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du?
Ingen tvil om ka som va favorittgaven!!

Hva er din beste sjekkereplikk?
Åh, stakkars liten!

Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg"?
Off, e så jævli dårlig i dag!

Hva har du å si til ditt forsvar?
Det høres ut som en bra deal..!



Jeg ønsker å sende utfordringen videre til:
Fru Bakken
Havets Datter
Fru Kransvik
Frøkna på Heimstad
Bdicte

Jeg ønsker alle dere som titter innom ei riktig god helg!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hehe moro:) Ha en fin dag!
Klemmer:)

Havets Datter sa...

Hahaha... denne var morsom :)) Tar den jeg!
Ha en tipp topp dag!!
KLem K

M sa...

Kjempemorsomt!
Hihihih!!
Klem,M

Anne Grete sa...

Hihihih, den har jeg også hatt!! Moro:)

Så koselig du vil være med på giveawayen min, setter jeg veldig pris på!

Klem