tirsdag, februar 16, 2010

Lofoten Sjokolade

Til morsdagen fikk mammaen min ei gaveeske fra Lofoten Sjokolade fra meg og søsteren min. Sjokoladen produseres i den gamle flyplassen på Værøy i Lofoten, og jeg syntes det var en morsom gave til mamma siden vi bodde på Værøy før jeg begynte på skolen. Den lille sjokoladefabrikken er også omtalt med en reportasje i siste nummer av Kamille.

Bildet er lånt fra Lofoten Sjokolade

På Sortland får man kjøpt sjokolade fra Lofoten Sjokolade på Miscela kaffebar, men den kan også bestilles på sjokoladefabrikken sin egen nettbutikk her.

Her er guttene i seng og jeg venter på Fruene!

5 kommentarer:

(eddas) sa...

Morsomt med slike små lokale bedrifter:)
kos deg
klemmer

Guttemamma sa...

Sent,men godt..har ikke funnet noe ole brum stoff,men har noe sengetøy jeg kan sy vimpel til deg av. Det er vasket noen ganger,så du skal få det billig i såfall...jeg syr et forslag og mailer deg bilde senere i uken!
klem fra Anette

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei du!

http://www.allposters.no/gallery.asp?startat=%2Fgallery.asp&CID=3C5BC7151A214DB6AC7E1895E3902088&txtSearch=keep+calm

Jeg kjøpte den øverst til venstre. Rammen er 50x70 :)

Guttemamma sa...

Har sendt deg mail:)

Unknown sa...

Mmmm, den så god ut:)
Takk for tipset, jeg var på Sortland idag, men rakk ikke innom cafeen, og glemte helt av å sjekke bruktbutikken...
Jeg var nok fortsatt i rus over koffert-funnet;)
Den kjøpte jeg på Sareptas på Melbu. Ikke mye å skryte av der, men dette var jo rene skatten;)