torsdag, februar 04, 2010

Litt nytt på kjøkkenet + syk med stil

Det er greit med litt fornyelse, og nå har det blitt noen små forandringen på kjøkkenet.


Foreløpig står Blafrematboksene ved siden av brødboksen fra Eva Solo, men de må kaskje få seg en annen plass etterhvert. De er jo så søte da, så inntil videre skal de få stå.


HOME bokstavene som jeg kjøpte på Stokmarknes før jul har fått plass på ventilatorhetta og et skilt er kommet opp bak koketoppen.



Jeg falt pladask for dette skiltet fra Kremmerhuset, og siden jeg ikke akkurat er verdens tynneste person synes jeg det var litt morsomt!

Mandag begynte guttene i barnehagen og natt til tirsdag våknet vi alle tre med omgangssyke. Ikke akkurat drømmestarten, men nå er vi nesten friske, så jeg satser på en ny start på mandag. Benjamin har vært dårligst og har til tider slappet litt av på sofaen.


Det er viktig å holde stilen selv om man er syk så hatten må være på! :)

8 kommentarer:

Runa sa...

Kor fin han Menna e <3

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Skjønn skjønnesen! :)

Unknown sa...

Hahaha, for et fantastisk skilt! Knallbra sitat. :) Så flott kjøkken du har! Ha en fin kveld. :)

♥HverdagsHjerter sa...

Så herlige bilder!!:-) Fint kjøkken og skjønn gutt! Blir nok mange sjukedager den første tida etter bhg start, men ,men..
Cafèène du nevnte så jeg så vidt når vi var der oppe i oktober. Men det ble ikke til at vi var innom. La merke til at det var noe nytt ja:-)
Vi prøver å få til en tur en gang i året, og da som oftest i sommerferien. Eldste jenta vår tar seg også noen turer utenom. Men i år blir det nok ingen tur på alle sammen. Orker ikke en minst 12 timers kjøretur med liten baby..tror jeg..:-)
Syns det var tøfft nok som "mellom-gravid" i oktober.
Ha en fin kveld:-))Klem, Ragnhild

Anonym sa...

Så fint kjøkken du har - likte veldig godt deg skiltet :-)

Håper dere raskt blir friske.
Kos dere i helga!
Klem Igi

Lotta sa...

An nydelig lækkert kjøkken:) Kjempe artig skilt..Og en herlig liten gutt:)
God bedring og god helg:)
Klem fra
Lottis:)

-Kamilla- sa...

Åååå Så skjønn Benjamin er i den hatten!! Skikkelig hjerteknuser :0) Smiler av det skiltet ditt, herlig sitat. Stilig kjøkken du har. God bedring og kos dere i helgen!

Lotta sa...

Utfordring til deg fra meg hos meg... ;)