mandag, januar 25, 2010

Hverdagsluksus

Igi har skrevet et innlegg om hva som er hverdagsluksus for henne, og utfordrer samtidig oss andre til å fortelle hva hverdagsluksus er for oss. Hadde det ikke vært for at Igi har skrevet om et langt bad med ei god bok og levende lys, ville jeg selv valgt det som min hverdagsluksus. Jeg skal selvfølgelig prøve å være litt mer kreativ... Etter litt tankevirksomhet har jeg kommet fram til følgende: deilig lunsj uten barn på en kafé med ei god venninne (eller flere), med mye skravling og latter er skikkelig hverdagsluksus for meg. Litt tid til bare å være seg selv, ingen som roper mamma eller trenger hjelp til noe. Deilig lunsj og kaffe som andre har laget og som andre rydder opp etter.


Bildet er googlet

For meg er i alle fall det er hærlig avbrekk fra barn, hus og mas! Jeg begynner å jobbe 1.mars etter å ha hatt permisjon i to år, og jeg har avtale med ei god venninne om og møtes til lunsj på kafé en dag per uke. Jeg gleder meg!

3 kommentarer:

♥HverdagsHjerter sa...

Hverdagsluksus gjør alt så mye bedre:-) Og det er heldigbvis ikke mye som skal til før man kan kalle det luksus:-)
Takker for utfordring, problemet er at nå har vi ingen biled mapper. Kjæresten har rensket dataen helt, den begynte å bli gammel og treeeg. Så nå er alt av bilder lagt over på en stick. Som jeg ikke vet hvor er!!:-S
Håper jeg er tilgitt:-))
Kos deg på cafè!! Hvor går du når du skal på cafè på Sortland da?

Anonym sa...

Så morsomt at du tok min lille utfordring! Helt enig at cafe besøk er hverdagsluksus.

Klem Igi

Fru Bakken sa...

Hei:o)

Enig med deg!!! Cafe besøk med en god latte`og ei god venninne er bare SUPER!!! Synd det blir så altfor sjelden:o/
Ligger en utfordring til deg på bloggen min:o)
Ha en fortsatt flott helg!!!