søndag, januar 17, 2010

Litt nytt i yttergangen og morsom film

Da jeg var i Bodø i nyttårshelga kjøpte jeg denne "kurven" som jeg har hengt opp i yttergangen for å ha skjerf, votter og luer i. Utrolig praktisk! Jeg klarte ikke å somle meg til å få den hengt opp før i går, men nå er det gjort.






I går kveld hadde vi årets første grillfest hjemme hos oss. Det ble en veldig trivelig kveld med gode venner, deilig mat og vin. Før guttene kom hjem fra besteforeldrene i formiddag så jeg The Hangover på DVD. En hysterisk morsom film som anbefales!



3 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Den filmen har vi lyst til å se. Så den gangen vi får ut fingeren og leier får det bli den. ;)

Rengjøring; Lett å rengjøre innvendig. Blir fort stygg utenpå. Min er nesten mer hvit enn grønn. ;P Allerede.

Lotta sa...

Ja den filmen er superbra:) Nice kurv:)
Klemmer

♥HverdagsHjerter sa...

Den kurven så kjekk ut!Skulle hatt flere slike her tror jeg:-)
Ønsker deg ei fin uke.-))