fredag, januar 08, 2010

Julegave fra mannen i huset

I julegaven fra Godt Isolert-mannen var det et par slike støvler. Hurra, så glad jeg ble! Jeg lurte lenge på hvilken farge jeg skulle ønske meg, men er veldig fornøyd med at valget falt på grå.



Nå skal det sies at jeg tror aldri tidligere det har vært så stabilt vintervær over så lang tid, som det har vært etter 24.desember. Støvlene har derfor stått godt parkert på skohylla i garderobekapet til nå, men nå ser det ut som det kan bli bruk for de. Det er meldt mildvær og regn og etter all snøen som har lavet ned tror heg garantert det blir støvelvær i løpet av helga.

6 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Du kan lage deg header i et bildered. program, for eks photoscape som er et gratis program. Gå til photoscape.org og last ned der :-) Enkelt program , på norsk!

klem j

Christina Mari sa...

Fine støvler.
Ha ei god helg.
Klem fra Christina.

salige lavendel sa...

Fine støvler! Da har du enda en grunn til å glede deg til mildværet - og helst regnværet - begynner. Ha en fin helg!

Bdicte sa...

Knallfine!! Gjør slapsetida litt bedre:))

God helg!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fine! :)

Jeg kjøpte meg hvite i oktober, i København. Er veldig fornøyd, men de er ikke så pene lenger. Visste jo det da, at de ikke ville tåle så mye som sorte før det ville synes.

Synd de ikke hadde grå da jeg var der! Da tror jeg at jeg hadde valgt det... (Sto mellom sort, brun og hvit, og siden jeg har MANGE støvletter i de mørke fargene ble det som sagt hvite ;) )

Lena sa...

Åååå... så fine!
Måtte le da jeg leste videre i innlegget ditt. Du er vel en av de få som ønsket regnet hjertelig velkommen etter nyttår tenker jeg ;)

Godt nytt år !