mandag, januar 18, 2010

Utfordring

Jeg har fått en utfordring fra mine to søstre, Runa og Ellinor (jepp, fra begge faktisk), så her er det bare å sette i gang.

1: Gå inn på mine bilder/mapper
2: Velg den 6. mappen
3: Finn det 6. bildet
4: Sett inn bildet på bloggen din og skriv litt om det
5: Inviter 6 nye, ling og gi beskjed til dem



Bildet er av guttene noen dager før de fylte 1 år og jeg skulle ta bilde for å sende til avisene. Det ble tatt noen bilder før det ble et som var brukbart, for å si det sånn... Ganske morsomt at guttene ble dagens bursdagsbarn i Nordlys med akkurat dette bildet! Jeg lagde kroner i hui og hast for det måtte til når man skulle fylle 1 år. Dette var eneste gang de var i bruk, men, men... Legg merke til hjertene på toppen av hver spiss.

Jeg ønsker å sende utfordringen videre til:

Karina med bloggen Havets Datter
Benedicte med bloggen Bdicte
Anita med bloggen Fru Kransvik
Frøkna som jeg ikke vet navnet på med bloggen Frøkna på Heimstad
Vibeke med bloggen Mammas Hus
Christine med bloggen Harmonisk Lykke


Håper alle dere der ute har en fin kveld!

4 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei hei :)

Får jeg lov til å stå over...? Jeg tok en lignende i november, og jeg har ikke fler enn 5 mapper med bilder på laptopen. ;) (Den andre er ikke koblet til nett.)

http://mammashus.blogspot.com/2009/11/det-er-nok-skjebnen.html

Håper du har gode dager :)

Vibeke...

Unknown sa...

Hei på deg! Skjønne gutter du har. :) ha en fin kveld!

KATRINES INTERIØR sa...

Kjempesmart hylle i gangen, må jeg si:) Det er supert med sånne løsninger! Og herlig bilde av guttene, hehe :) Ha en god natt!

T:o)ve sa...

Hei på deg Victoria og takk for hyggelige besøk på bloggen min :o)
Skjønne gutter dere har!
Nå har jeg ordnet oppskrift med utfyllinger ;o)
Ha en videre fin dag!