tirsdag, januar 19, 2010

Fisjogfy

I går ringte de fra UNN og ville ha Nikolai til kontroll førstkommende torsdag. Jeg hadde akkurat fått bestilt flybilletter til oss da han ble syk og begynte å kaste opp. Nå krysser vi fingrene for at han skal være frisk og fin igjen til torsdag. Mens vi venter på en friskemelding vaskes det klær, og mammaen i huset ser etter det minste lille tegn til at også Benjamin skal bli syk.


Bildet er googlet


Et av mine "triks" når guttene har omgangssyke er å legge en stor handduk dobbel over hodeputa deres. Det er mye enklere å bare fjerne handduken og legge på en ny, kontra å skifte sengklærne. Hurra for mindre arbeid natterstid?

6 kommentarer:

Fru Bakken sa...

Huff huff!!! så fælt med omgangs syke:o(
Her verserer den bare verre...men har enda ikke rukket å komme til vårres hus. Men det er vel bare et tids spm.:o/
Masse god bedring til Nikolai.

Anonym sa...

Uff omgangsyke er ikke morsomt.Lillebror har akkurat hatt det, varte heldigvis bare en natt. God bedring.
Klem Igi

*sne* sa...

Uff, stakkars liten. Får håpe dere andre ikke blir smittet! Tusen takk for utfordring! Skal se hva jeg finner og om det egner seg for å blogges om ;)

//Christine

Fru Bakken sa...

Hei:o)

Takk for komm.
Har veldig lyst å spraye kurvene hvite, trur du det går bra?

Christine sa...

Hei hei, tror nok at mannen din kan blir overtalt ved hjelp av litt visualisering :)

Når det gjelder tak, så har jeg ikke funnet ut av det. Har så vidt prøvd siden vi skal ha mønt himling i deler av 2. etasje - men uten luck.

Hvis du setter inn skillelinjer rundt de veggene du ønsker å tapetsere, så går det fint å bare tapetsere en vegg. Skillelinjer finner du sammen med vegger. Da lager du nye soner. Håper du skjønner hva jeg mener - hvis ikke gi beskjed så skal jeg forsøke å gi en bedre forklaring.

//Christine

Lotta sa...

Å stakkar små..God bedring og håper ingen andre blir syke..
Klem fra meg:)