torsdag, januar 21, 2010

Tur/Retur Tromsø

I dag tidlig reiste jeg og Nikolai til Tromsø. Etter ruteplanen skulle vi lande i Tromsø klokka 09.50, men siden Tromsø Lufthavn var stengt grunnet mye tåke, fikk vi et langt og uønsket bakkeoppold på Andenes, og landet ikke i Tromsø før klokka 12.30. Det var da vi hadde time på sykeuset, men jeg ringte fra Andenes og sa at vi ble litt forsinket så det gikk greit. Det som ikke gikk så greit (!) var at jeg måtte avlyse avtalen jeg hadde med ei venninne om å møtes på min favorittkafé, Gründer, klokka 11.



Utrolig kjedelig, men vi rakk jo med nød og neppe det viktigste med turen da, og været kan man jo uansett ikke gjøre noe med. Klokka halv fire reiste vi hjem igjen (fremdeles tett tåke over Tromsø, men det lettet litt akkurat da vårt fly skulle gå), så vi var nøyaktig tre timer i Tromsø. Jeg rakk ikke engang en tur innom byen så alle butikkene jeg hadde planlagt å stikke innom måtte klare seg uten mitt besøk i dag. Det positive var jo at jeg ikke rakk å bruke noen penger da!

4 kommentarer:

Silver Sparkels sa...

Har du noen bilder av soverommet ditt?;) Ble litt nysjerrig:p :D
Så kjipt at turen til tromsø ble så kort. Skal selv til Tromsø snart og vet akkurat vilke butiker jeg skal innom;)

Bdicte sa...

Hehe,surt men penga spart:))

Jeg og ungene drar til Oslo med morgenflyet imorgen, så jeg krysser alle lemmer for at tåka IKKE er sånn som idag!!

Klem
Benedicte.

Vibeke / Mammas Hus sa...

En må se det positive i det ja, selv om det er SURT å ikke få gjort ting en skal... (eller vil)

Takk for godbedringønsker!

God helg.

Vibeke :)

Guttemamma sa...

Hei du!
Om jeg finner noe olebrumm stoff,kan jeg gjerne sy vimpler til guttene dine! Sier ifra...
klem