lørdag, mars 03, 2012

♥ Gave i posten ♥

For flere uker siden fikk jeg en morsom gave i posten. Siden den siste tiden i Godt Isolert-huset har vært preget av syke barn, har ikke blogging stått høyest på prioriteringslista. Februar ble en laber bloggemåned, og bare sju innlegg ble publisert. Jeg krysser fingrene og håper at mars skal bli både friskere og en mer aktiv bloggemåned. *superkrysser fingrene faktisk*


Pappaen min sendte meg dette morsomme skiltet, og det passer jo bare perfekt over den gamle senga i stua.  Egentlig ble det bare hengt over lysestaken midlertidig, men jeg har fortsatt ikke somlet meg til å henge det på noen annen måte... De superfine lysestakene fikk jeg til jul i forfjor, men det tok meg nesten et år å få hengt de opp. Ikke fordi det var så vanvittig vanskelig, men fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for hvor jeg skulle ha de. *hverdagsproblemer*


Senga i stua er fortsatt superpopulær hos de to små. Jeg vet ikke hvor mange timer de har tilbrakt der, men det må begynne å bli noen. Tv-titting, lesing og litt leking foregår nå ofte her i stedet for på gulvet. *smile* Etter at stolene som stod her tidligere ble fjernet og senga ble plassert her, har Nikolai begynt å kalle denne delen av stua for lekestua. ♥ Det passer vel egentlig veldig fint når jeg tenker meg om...

\

Her er det straks kveld kjenner jeg. Denne uka har jeg fått enda en gave fra pappaen min - TUSEN TAKK - og i dag fikk jeg en superduperfin gave fra en kamerat av meg - TUSEN TAKK S. Den gleder jeg meg til å vise her på bloggen for den tenker jeg at kommer til å falle i smak hos dere. 

Håper alle har ei fin helg ♥

8 kommentarer:

Nennes sa...

Så fin kosekrok :)
Kult skilt da!


Ha en flott solrik søndag :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefin kosekrok ♥ Og jeg digger skiltet! :D

*knuseklem*

Veronika sa...

Det skiltet passet jo kjempeflott nettopp i sengekroken:) ønsker deg en flott søndag!

Fargeheimen sa...

Fin kosekrok du har.
Det skiltet var jo bare knallbra tekst på.

Ha ein fin dag. :)

Drømmeskyen sa...

Hihi, morsomt skilt! Og herlig kosekrok:)

Klem

Fjellets datter sa...

Det var skikkelig morsomt det skiltet...har ikke sett et sånt før...heldige deg som får så mange gaver!
Fin-fin kveld til deg!
Klem fra Kristin

Anonym sa...

Kan du si til pappaen din at jeg også ønsker meg et sånt skilt??

Karen

Unknown sa...

Kulste skiltet, og snilleste pappan;))

Og de godeste lekeguttene;))

KLEM