tirsdag, mars 27, 2012

Påskefeeling og fargekrise

Jeg gleder meg til påske og noen etterlengtede fridager som skal brukes til - ingenting - og da jeg var innom Rema i går og kom over denne søte påskeliljeboksen, for det er vel et ord, måtte den bli med hjem. *smile* Nå står den på spisebordet og gir påske- og vårfeeling. Herlig! ♥


Nå har aldri gult vært min favorittfarge, men bittelitt gult til påske må vel selv jeg kunne leve med? Jeg er forøvrig inne i en lite fargekrise etter å ha besøkt et hjem med en del sorte møbler i forrige uke. SÅ UTROLIG stilig, og her har jeg altså malt alt hvitt før jeg fant ut av akkurat det... Jaja, det er mulig det må investeres i et spann med sort maling i løpet av våren. Avgjørelsen er ikke heeeeeelt tatt enda, men det er under vurdering. *smile*



Jeg er på ingen måte lei av hvitt, men jeg tenker at det kanskje hadde gjort seg med ett eller to sorte elementer... Dette må nok vurderes litt frem og tilbake kjenner jeg. 

Det er forresten herlig med litt vårstemning inne for ute høljer det ned, og på yr.no kan det se ut som det kommer mer snø snart. Jeg vil ikke ha mer snø, jeg vil ha vår! 


Håper tirsdagen har vært finfin hos dere alle! ♥

8 kommentarer:

Signe sa...

snø - nei ellers takk!
sorte - er vel eneste fargen som ikke er noe særlig representert her ;)

Og snaaaart er det påske
*fryd*

Unknown sa...

Aaah, jeg har ikke dratt i hus verken påskeliljer eller perleblomster enda....*skamme seg*
Får vel gjøre noe med det ganske kvikt;))

Ny brødfjøl? Den er "sikkert fin"! (med entusiastisk stemme):D Hihiii;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg har også kjøpt påskeliljer på Rema i dag. Fikk plass på trappa. Må nok finne noe som kan erstatte lyngen... ;P

<3

*brødfjøl*

Unknown sa...

Hihiiiii, klart jeg la merke til den - jeg elsker den jo!!
Og jeg klarte ikke å dy meg;))

Nattinatt besteste!

Anonym sa...

Litt gult må det være til påske :-)
Jeg har akkurat kjøpt en liter svart maling og er i gang med å male noen småmøbler - liker kontrasten det gir til alt det hvite.
Klem

Fruehuset sa...

Hei,
Ja skjønner at du har lyst å male, eg har malt fyrste strøket no og det blir kjempe kult:)

Gult er fint i små porsjoner, heilt enig.

God veslelaurdag:)

Den Grønne Baljen sa...

Påske liljer er flott til påsken..
Ellers er nok pinse lilja min favoritt..

herlig innlegg under her og =))
Hvis du har lyst å prøve lykken på et gavekort -er du velkommen inn på bloggen min =)
Ønsker deg en fin dag

Kerstin

Fruehuset sa...

Kjempe fine bilder:)