torsdag, mars 15, 2012

NIPS OG DILL-blogg

I dag var jeg med på en workshop på jobb, og underveis kom vi inn på temaet blogg. En av kollegene mine kom med følgende kommentar; 'det e vesst fleire i bedriften her som skriv nips og dill-blogga'. Først tenkte jeg 'nips og dill faktisk', men etter å ha tenkt litt på det synes jeg faktisk det er en ganske passende beskrivelse. *smile*


Dagens bilder er av det superfine Norgesglasset mitt som jeg tidligere har skrevet om her. På dagens bilder har jeg tent lys i det, og jeg har prøvd å få frem det herlige lyset det blir i det da. ♥ Et typisk nips og dill-innlegg med andre ord. 


Etter å ha oppdaget den nye beskrivelsen på denne typen blogger syntes jeg det var på sin plass med en ny header. *smile* Herved er Godt Isolert blitt en nips og dill-blogg! Det blir neppe noen store endringer her inne av den grunn, men neste gang noen sier at de har hørt at jeg skriver en interiørblogg skal jeg svare; 'nei, faktisk, så skriv æ e en nips og dill-blogg'. 


Jeg er forresten helt i ekstase i dag. I august skal jeg til Trondheim på Nightwish-konsert og både konsertbilletter og flybilletter er nå i boks. Et øyeblikk tidligere i kveld da jeg faktisk hadde bestilt flybillettene var jeg så gira at jeg tenkte at det blir vanskelig å vente 162 dager (jepp, har talt) til avreisedagen kommer. Det skal bli en herlig helg sammen med herlige folk og jeg gleder meg. 

Håper alle har en finfin torsdag!

7 kommentarer:

Signe sa...

Hahaha, nips og dill du!
Regner nesten med at jeg også faller i den kategorien da :p

Fargeheimen sa...

Hehe, nips og dill ja, kan vel for såvidt passe det på bloggen.

Like greit å høyre til i den katagorien som ein annan.

Ha ein fin kveld. :)

Kathrine sa...

Hehe! Jaja, egentlig et treffende begrep da... ;) Og ellers er det bare allers? Her er det TØRKE. ;)

Kathrine

Unknown sa...

Hehe, føler meg litt hjemme i den kategorien jeg og. Klinger godt i mine ører;))

SAVNER DEG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! :))

Vibeke / Mammas Hus sa...

Mye nips og dill her også.... ;)

Fineste lykta altså. Men passer jo bra. Du er jo fineste Victoria ♥

Bdicte sa...

Haha, fantastisk beskrivelse! Absolutt passende:)

Klem fra en like værsjuk Benedicte
(jada, æ vet kor æ bor, men like værsjuk..:)

Anonym sa...

Hei Viktoria.

Ville bare si at det er utrolig hyggelig å se tingene mine i bruk i et så hyggelig miljø!
Flink er du! :)
Vi sees!

Hilsen
Cecilie, keramikeren på Engelskmannsbrygga i Henningsvær