søndag, mars 18, 2012

DEN følelsen...

I dag har jeg knipset litt bilder i stua, og selv om det fortsatt er en god del snø ute, dog myyyyye mindre enn tidligere i uka, fikk jeg skikkelig vårfølelse av dette bildet. ♥ ♥ ♥ Jeg blir optimist igjen og tenker at våren faktisk venter  på oss der fremme et sted. Dette bildet gjør meg rett og slett glad!


Heeeeeeeeeeeerlig solskinn inn gjennom vinduene, den fine hvite *sjokk* kista mi som jeg er blitt så glad i, klokka som jeg kjøpte på bloggcampen i høst og som bringer frem gode minner, det fineste bildet fortsatt uten fast plass dessverre, hjerte fra Kid interiør og den herligste Ghosten. Gammelt og nytt i ei salig blandig!

I Godt Isolert-huset venter vi på besøk av Mor (mammaen min) som skal spise middag her i dag. Det skal bli koselig, og de to små gleder seg veldig. Ellers skal det bare slappes av for jeg tror jeg er i rute til ei ny arbeidsuke! Ha en finfin søndag alle sammen! ♥


9 kommentarer:

Bdicte sa...

Jaa, våren kommer snart!! Det dryppe fra taket her i sola deilig:) Her har det snødd og regna om hverandre, og likeså har min værsjukhet veksla mellom håp om snarlig vår og evig vinter....

Klem
Benedicte

Signe sa...

Hæ, har det vært sol i dag?
Det må da være kun i Sigerfjorden, som vanlig :)

Og snart er det vår her oppe også vettu *gledes*

Ha en finfin søndag!
Signe

Vibeke / Mammas Hus sa...

Her har vi også hatt en fin dag med sol. Verandaen er fri for snø, og gubben har hentet frem pallene. ;)

Er ikke så begeistret for solskinnet da. Har jo ikke vasket vinduene ennå, og gulvet er visst ganske ripete. ;P

Anonym sa...

Herlig bilde som absolutt viser at vi er i en vår måned!
Klem

Krossmyra sa...

Kjempefin kiste:)

Ha en fin kveld!

Klem Monica

Fruehuset sa...

ååå! Nydelige solstråler:)
Elsker våren.

god mandagskveld:)

Unknown sa...

HEEEEEEEEEEEEEEEERLIG!!
Men du....kjøpte du den klokka på camp?? Hvor?
Jeg tror ikke jeg har fått med meg det jeg, kanskje jeg var opptatt med å.....tja, det er to valg:
Enten å le meg ihjel, eller kjøre for fort...;P

Gode minner!

Savner deg!
KLEM

Vibeke / Mammas Hus sa...

*ler* Jeg valgte å ikke kommentere klokka, for jeg ble også helt blank da jeg leste bloggcamp..... *fnise*

Monica; Mulig det var latteranfall....?

sa...

Hei!
Ønsker deg en fin onsdag :)
Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette