onsdag, mars 07, 2012

Here I am - This is me

Sånn heeeeeeelt på tampen hiver jeg meg med på NIB's marsutfordring og viser bilder av stua som jeg etterhvert faktisk synes er blitt skikkelig meg. Stram sofa, gammelt hvitmalt rokokkobord, ghost-stolen, hjemmesnekret hylle, lysestake fra loppis og diverse stæsj - helt meg. 



Her går dagene kjempefort og jeg har mange blogginnlegg under planlegging, men tiden strekker ikke helt til om dagene. Det deilige er at dagene blir lysere og nå er det lyst både når jeg drar på jobb, og en god stund etter at jeg er kommet hjem. Heeeeerlig ♥ Nå skal jeg kose meg med litt hekling til ei lita nyfødt prinsesse. 

Vil du se flere bidrag fra månedens NIB-utfordring kan du klikke HER

11 kommentarer:

Signe sa...

Berre lekkert!
Good luck, både med utfordring og hekling :)

Unknown sa...

Jepp; dette er skikkelig DEG:)

Koselig i stua di, herlig med de gule tulipanene!

Kos deg med hekling snuppa;)
KLEMMEMASSEPÅ

Lotta sa...

Kjempefint:)

Monica sa...

Stilig stue, fin blanding av stramt og litt mer svungne former :))
Nydelig norgesglass i innlegget under her.

Ha en fortsatt fin kveld :))

Vibeke / Mammas Hus sa...

Veldig typisk ja... ;)

Jeg har lyst til å vine i sofakroken....! :D

Fruehuset sa...

Kjempe fint bilde av ei lys og fabelaktig stove!

Lykke til.

Fin veslelørdag til deg:)

Bdicte sa...

Æ elske stua di, akkurat kombinasjonene du har med gammelt, stramt og hjemmelaget - helt hærlig;))

Her nytes også følelsen av seinvinter. <-- lærte det uttrykket nettopp og syntes det passa bra til nordnorge. I og med at vi ikkje får vår no, men bare seinvinter:)

Klem!!

Lillekatt sa...

Deilige bilder!!

Herlig torsdag til deg!

sa...

Lykke til :) Flotte bilder!
Ønsker deg en herlig helg ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

MissMette sa...

Hei Victoria :)
Kjempekoselig stue du har, og ja dette er deg :) Herlig interiør, liker det veldig god :) Likte også veldig godt det hvite norgesglasset, bare sååååå stilig da :))) Ønsker deg en fin kveld videre og helg. Klem fra Mette

tonje boganes sa...

Koselig stue du har! Fint bidag.
Ønsker deg ei fin ny uke
Klem Tonje